|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Se premieren på Scarletts første musikkvideohttp://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=532163
![]() |
#2 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikk videoNei, fysj!!
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoJeg er en helhjertet Tom-fan, selv om ikke dette er en av sangene jeg har mest forhold til. Og jeg har generelt stor tiltro til Scarlett (really?) - men jeg hadde forventet noe helt annet. Stille, røykfylt og lavmælt med sexy whiskeystemme. Ja, egentlig Tom i kvinneform. Forventninger er som kjent fandens verk, men ... Ikke helt imponert enda, i hvert fall.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoVideoen likter jeg ikke. Jeg henger ikke med på kobling mellom sang og video. Ellers syntes jeg at videoen var litt travel for øynene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoNeeeeeeeeeeeei hva kan man si. Tok meg i at jeg satt i helt andre tanker. Når jeg også tenker etter husker jeg knappest videoen.
![]() |
#10 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoJeg synes dette var skikkelig OK saker - både videoen og Scarletts vokal. Hun har ingen vakker sangstemme, men den er ganske orginal og "vanlig" - på en og samme gang, og det har jeg sansen for. Synes det er fabelaktig at hun tør å være seg selv (for det tror jeg faktisk at hun er her), fremfor å kopiere alle filmstjernene som skal være så jævla hotte ved at de spiller på sex og "superfunky" rymter. Go Scarlett! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoJa, det er jeg helt enig i, Fruktflua. Men noe annet hadde du vel ikke ventet av meg?
![]() |
#13 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideo
Nei, til tross den unge alderen; Du er gjennomført. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
*_*
|
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoJeg likte låta, jeg. Men den var litt anonym, kanskje? Laid back stil og søt melodi, med Scarletts rare og rustne stemme over. Joa.
![]() |
![]() |
#15 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoNjæi... Det første jeg tenkte på var at stemmen hennes minner om en blanding av Ozzy og Kelly Osbourne - uten sjel, vel og merke. Lite dynamikk og innlevelse, kjedelig låt (så ikke hele videoen engang). Jeg har ikke lyst til å høre henne live, akkurat...
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideo
Hm. Jeg er litt der jeg også. Jeg kjenner egentlig ikke til denne låta noe særlig, men nettopp derfor kan det fungere at hun bruker den som første singel. Da slipper man blodfans som hyler opp om "ødeleggelse!"
Det tenkte jeg først også, og gjør det fremdeles med tanke på låtvalg og musikkutrykk. Men etterhvert syns jeg videokonseptet falt veldig i "A day in the life of.." noe som er kjedelig og oppbrukt, rett og slett. Det er gjort så mange ganger før, denne gangen var det bare jazza opp med kredible folk i stedet for airbrush.
Sist redigert av Tallulah : 29-04-08 kl 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoGlitter og jeg er veldig på nett her. Hvorfor gjøre plate hvis man ikke synger bedre enn dette? Da er man jo bare another model gone actress gone singer.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoNei, dette imponerte ikke i det hele tatt. Synes hun sang surt også, jeg.
![]() |
#19 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideoSynes hun fint kan holde seg til skuespilleryrket jeg og legge sangkarrieren på hylla!
![]() |
|
|