Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Se premieren på Scarletts første musikkvideo

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-08, 14:25   #1
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Se premieren på Scarletts første musikkvideo

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=532163

Bra eller dårlig?

Diskuter...

Gammel 28-04-08, 14:29   #2
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Se premieren på Scarletts første musikk video

Nei, fysj!!

Gammel 28-04-08, 14:31   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se premieren på Scarletts første musikkvideo

Hm. Jeg trenger mer tid.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 14:32   #4
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Førsteinntrykket:

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 14:32   #5
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Nå er ikke jeg noe "music oracle" men jeg syns låta var litt monoton å lytte til, men videoen var kul og annerledes.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 14:38   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en helhjertet Tom-fan, selv om ikke dette er en av sangene jeg har mest forhold til. Og jeg har generelt stor tiltro til Scarlett (really?) - men jeg hadde forventet noe helt annet. Stille, røykfylt og lavmælt med sexy whiskeystemme. Ja, egentlig Tom i kvinneform. Forventninger er som kjent fandens verk, men ... Ikke helt imponert enda, i hvert fall.

- No. 4 -
Gammel 28-04-08, 14:44   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt "gnålete" kanskje? Det er kort mellom melankoli og sutring...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 14:45   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Videoen likter jeg ikke. Jeg henger ikke med på kobling mellom sang og video. Ellers syntes jeg at videoen var litt travel for øynene.

Sangen, vel - jeg trenger tid. Jeg hører at det er musikk som jeg kan venne meg til, men ikke noe som jeg umidelbart roper hurra for.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 17:15   #9
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Neeeeeeeeeeeei hva kan man si. Tok meg i at jeg satt i helt andre tanker. Når jeg også tenker etter husker jeg knappest videoen.

Gammel 28-04-08, 18:02   #10
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes dette var skikkelig OK saker - både videoen og Scarletts vokal. Hun har ingen vakker sangstemme, men den er ganske orginal og "vanlig" - på en og samme gang, og det har jeg sansen for. Synes det er fabelaktig at hun tør å være seg selv (for det tror jeg faktisk at hun er her), fremfor å kopiere alle filmstjernene som skal være så jævla hotte ved at de spiller på sex og "superfunky" rymter. Go Scarlett!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 18:10   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den, jeg!

Gammel 28-04-08, 19:28   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Ja, det er jeg helt enig i, Fruktflua. Men noe annet hadde du vel ikke ventet av meg?

- No. 4 -
Gammel 28-04-08, 20:06   #13
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Ja, det er jeg helt enig i, Fruktflua. Men noe annet hadde du vel ikke ventet av meg?

Nei, til tross den unge alderen; Du er gjennomført.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 20:33   #14
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte låta, jeg. Men den var litt anonym, kanskje? Laid back stil og søt melodi, med Scarletts rare og rustne stemme over. Joa.
Videoen lignet mer på en bakomfilm på en dvd-utgivelse eller noe, enn en musikkvideo. Men Scarlett er jo nydelig. Enig med Fruktflua, at hun tør være seg selv er kult. Får håpe det varer. Jennifer Lopez for eksempel, hadde fem bøtter mer integritert da hun debuterte som sanger i forhold til nå, med tanke på akkurat det å spille på sex og superfunky rytmer.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 13:24   #15
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Njæi... Det første jeg tenkte på var at stemmen hennes minner om en blanding av Ozzy og Kelly Osbourne - uten sjel, vel og merke. Lite dynamikk og innlevelse, kjedelig låt (så ikke hele videoen engang). Jeg har ikke lyst til å høre henne live, akkurat...

Gammel 29-04-08, 13:36   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er en helhjertet Tom-fan, selv om ikke dette er en av sangene jeg har mest forhold til. Og jeg har generelt stor tiltro til Scarlett (really?) - men jeg hadde forventet noe helt annet. Stille, røykfylt og lavmælt med sexy whiskeystemme. Ja, egentlig Tom i kvinneform. Forventninger er som kjent fandens verk, men ... Ikke helt imponert enda, i hvert fall.

Hm. Jeg er litt der jeg også. Jeg kjenner egentlig ikke til denne låta noe særlig, men nettopp derfor kan det fungere at hun bruker den som første singel. Da slipper man blodfans som hyler opp om "ødeleggelse!" Men jeg hadde trodd at stemmen hennes var sterkere enn dette, jeg syns rett og slett ikke hun sang videre godt.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Synes det er fabelaktig at hun tør å være seg selv (for det tror jeg faktisk at hun er her), fremfor å kopiere alle filmstjernene som skal være så jævla hotte ved at de spiller på sex og "superfunky" rymter.

Det tenkte jeg først også, og gjør det fremdeles med tanke på låtvalg og musikkutrykk. Men etterhvert syns jeg videokonseptet falt veldig i "A day in the life of.." noe som er kjedelig og oppbrukt, rett og slett. Det er gjort så mange ganger før, denne gangen var det bare jazza opp med kredible folk i stedet for airbrush.

Sist redigert av Tallulah : 29-04-08 kl 13:48.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 13:45   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Glitter og jeg er veldig på nett her. Hvorfor gjøre plate hvis man ikke synger bedre enn dette? Da er man jo bare another model gone actress gone singer.

Og, jada, det er hard to be a nissemann/starlet, men likevel.

- No. 4 -
Gammel 29-04-08, 13:52   #18
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, dette imponerte ikke i det hele tatt. Synes hun sang surt også, jeg.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 13:55   #19
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Synes hun fint kan holde seg til skuespilleryrket jeg og legge sangkarrieren på hylla!

Gammel 29-04-08, 21:39   #20
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Synes hun fint kan holde seg til skuespilleryrket jeg og legge sangkarrieren på hylla!

To hoder, en tanke!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.