Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye veier en pupp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-08, 23:07   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Rødme

Hvor mye veier en pupp?

Leste et innlegg her der TM lurte på hvor tungt et hode er, vel jeg lurer på hvor tung en pupp er...f.eks en 80 F

Jeg synes ikke jeg er overvektig egentlig, men bikker akkurat over på BMI. Defor lurer jeg på hva jeg kanskje hadde havnet på med litt lettere pupper (hehe feks en C...). Ikke at det er så mye å gjøre for i gå ned i vekt der da

er nemlig vanskelig å veie sin egen pupp...hehehe (prøvd...)

Gammel 21-05-08, 23:12   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye veier en pupp?

Et gjennomsnittelig bryst i denne studien var 484 gram. De har ikke spesifisert BH-størrelsen, dah.

Sitat:

1: Am J Phys Anthropol. 1980 Jul;53(1):93-100.Links
Contribution of breast volume and weight to body fat distribution in females.

Katch VL, Campaigne B, Freedson P, Sady S, Katch FI, Behnke AR.
Breast volume and body composition were measured in 45 adult females to determine the contribution of breast weight and breast volume to total body fat. Plaster casts were filled with sand of known density to obtain breast volume. Breast weight was computed as breast volume times its density. The correlation between total breast volume and percent body fat was r = .40. Breast weight (mean = 484 grams) accounted for 3.5 percent of the total weight of body fat, and at most, 12 percent of the estimated quantities of sex-specific fat. A theoretical model is proposed for the distribution of body fat in the female which subdivides total body fat into three components: reserve storage fat, essential fat, and expendable storage fat.

Gammel 21-05-08, 23:13   #3
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Tja, jeg har ikke akkurat veid de, men de ligger nok på en halvkilo hver tenker jeg...? Bruker stort sett 85 C/D. Kanskje jeg skal forsøke den lille vekta på jobben *må bare ikke bli ferska*

Gammel 21-05-08, 23:17   #4
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ca 3 kg pupper. (75G) Så vet dere det.

Gammel 21-05-08, 23:18   #5
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Jeg har ca 3 kg pupper. (75G) Så vet dere det.

har du klart å veie de?...hehe

Gammel 21-05-08, 23:20   #6
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Et gjennomsnittelig bryst i denne studien var 484 gram. De har ikke spesifisert BH-størrelsen, dah.

Da har jeg fjernet to gjennomsnittlige bryst, gitt, for jeg fjernet rundt det fra hver av mine. Og sitter igjen med det jeg vil regne som to gjennomsnittlige bryst. Med tanke på at jeg nok slanket bort to gjennomsnittlige bryst før operasjonen, så må det vel kunne sies at mine pupper var hakket over gjennomsnittet før .

Ut over det har jeg faktisk forsøkt å veie mine , uten særlig suksess. Men mye latter .

Gammel 21-05-08, 23:47   #7
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også forsøkt å veie, fikk det sånn nogenlunde til (har fortrengt vekta nå ), så det er nok flere som har lurt på det samme gitt!
Tips: du kan jo finne ut volumet av en pupp, fyll en bolle/bøtte whatever med vann, senk puppen nedi, og mål hvor mye vann som er igjen etterpå (må jo ¨måle opp før puppenedsenkingen også da ) Man kan vel ikke oversette volum i vekt, men... Det er da en start...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.