|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Hvor mye veier en pupp?Leste et innlegg her der TM lurte på hvor tungt et hode er, vel jeg lurer på hvor tung en pupp er...f.eks en 80 F
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye veier en pupp?Et gjennomsnittelig bryst i denne studien var 484 gram. De har ikke spesifisert BH-størrelsen, dah.
![]() |
#3 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye veier en pupp?Tja, jeg har ikke akkurat veid de, men de ligger nok på en halvkilo hver tenker jeg...? Bruker stort sett 85 C/D. Kanskje jeg skal forsøke den lille vekta på jobben *må bare ikke bli ferska*
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor mye veier en pupp?
Da har jeg fjernet to gjennomsnittlige bryst, gitt, for jeg fjernet rundt det fra hver av mine. Og sitter igjen med det jeg vil regne som to gjennomsnittlige bryst. Med tanke på at jeg nok slanket bort to gjennomsnittlige bryst før operasjonen, så må det vel kunne sies at mine pupper var hakket over gjennomsnittet før
![]() |
#7 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Hvor mye veier en pupp?Jeg har også forsøkt å veie, fikk det sånn nogenlunde til (har fortrengt vekta nå ), så det er nok flere som har lurt på det samme gitt!
![]() |
|
|