Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du forventet at ESC sto på menyen på middagsbesøk i kveld?
Ja, ærlig talt, det er en selvfølge! 23 11,33%
Tja ... Jeg hadde håpet det. 59 29,06%
Nei, vettu hva, man ser ikke på TV på middagsbesøk! 78 38,42%
Whatever. Bryr meg midt i natten. 32 15,76%
ESC_say_what? 11 5,42%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-10, 14:40   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?

For enkelhets skyld kan man anta at man ikke kjenner vertskapets preferanser. Du er invitert på middag, for lenge siden, ESC har ikke vært et tema. Hadde du forventet at det ble vist?

Vent på pollen, 'a!

Bill.mrk: Sosialt inkompetent angjeldende Store TV-greier.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:42   #2
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?

Nei, jeg hadde nok ikke forventet det.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:43   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke hva ESC er, bortsett fra en knapp oppi hjørnet på pc'en, og den hadde jeg stusset litt over om de viste frem.

Gammel 29-05-10, 14:43   #4
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei det hadde jeg ikke.

Gammel 29-05-10, 14:45   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde håpet jeg kunne slippe. Hadde noen episoder under OL da jeg var i bursdag og alle insisterte på å se på curling. Jeg syntes det var kjempekjedelig, og dro tidlig hjem.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:46   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Nei, vettu hva, man ser ikke på TV på middagsbesøk!

Og hadde det blitt satt på så hadde jeg blitt sur!
Ikke bare synes jeg det er tull å sitte og se på tv når man er invitert på middag, men skulle jeg mot formodning bli "tvunget" til det så burde det vært underholding som var en del mer fristende gitt. Ser aldri på ESC.

Gammel 29-05-10, 14:46   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, det hadde jeg ikke forventet og er glad for å slippe å se det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:47   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, vettu hva, man ser ikke på TV på middagsbesøk! Og ESC bryr meg midt i ryggen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:47   #9
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ut fra din beskrivelse, hadde jeg vel heller blitt overrasket om det hadde utviklet seg til en ESC-happening heller enn vanlig middag med mat, prat og musikk.

Men hos en del venner jeg kjenner godt, hadde jeg antatt at man ville slått på TV-en. Sannsynligvis hadde det da også blitt snakket om det på forhånd/vertskapet hadde loddet stemningen for ESC.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:53   #10
Solblomst
Passiv

Standard

Ja, ærlig talt, det er en selvfølge!

Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:56   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at om man inviterer på middag i dag og har planer om å se ESC informerer man om det når man inviterer. "Kom å se ESC her, så tar vi en middag", liksom.

Gammel 29-05-10, 15:01   #12
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tror at om man inviterer på middag i dag og har planer om å se ESC informerer man om det når man inviterer. "Kom å se ESC her, så tar vi en middag", liksom.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:03   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke ventet det, og ville blitt skuffet dersom det viste seg at det var det som var planen med kvelden. (Hadde jeg blitt invitert til "ESC-fest", ville jeg antagelig takket høflig nei. Jeg ville bare bidratt negativt til stemningen.)

Gammel 29-05-10, 15:04   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Vet ikke hva ESC er, bortsett fra en knapp oppi hjørnet på pc'en, og den hadde jeg stusset litt over om de viste frem.

Er der jeg og

Gammel 29-05-10, 15:13   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eurovision Song Contest Eller hvordan det skrives.

Grand Prix, som vi sier.

Gammel 29-05-10, 15:17   #16
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, synest ikkje noko om å sjå tv når ein er invitert i middag. Om da berre var kosekveld, hadde da vært noko anna. Men hadde i grunn håpt eg skulle sleppa.

Gammel 29-05-10, 15:18   #17
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Det skulle mye til for meg å si ja til middagsinvitasjon samtidig med ESC, dersom det ikke var uttalt at det var meningen å følge med på sendingen. -Hadde det vært noe stort, som bryllup, konfirmasjon, barnedåp eller jubileum, hadde jeg selvfølgelig kommet, og da hadde jeg ikke ventet å skulle se tv.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:19   #18
Frantzen
Passiv

Standard

Smileypåll!

Jeg skal på grillbesøk i kveld, og regner ikke med det blir noe tv-titting (selv om vi skulle bli sittende inne). Jeg har ingen forventninger om det, har ingen ønsker om det og syns vel egentlig at det er litt rart om det blir foreslått. Men får ikke neller av det heller. :rund som ei kule:

Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:20   #19
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg trykket på ja, siden det ikke er tema å IKKE se på.
Men, jeg hadde nok fryktet at det ikke ble vist, og dermed takket nei til middag denne dagen.
Evt. invitert spesielt interesserte på middag hjem til meg akkurat denne dagen.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:21   #20
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Om det ikke var en spesiell esc innbydelse ville jeg kanskje syntes det var litt teit, men siden de fleste jeg ville blitt invitert til middag hos enten er folk som ikke vil vedkjenne seg at det finnes et esc, eller totale skruller som har sovet i paljetter og fjær en mnd ville det bli ganske enkelt å resonere seg frem til om faren for gp-party hadde vært overhengende. OM jeg var invitert i begge leire( og ikke hosta "vi pusser opp mens ungene ser gp party selv") er jeg faktisk ikke sikker på hvilket jeg hadde valgt i kveld.
Så jeg svarte kjekt bryr meg midt i ryggen alternativet.( husker ikke ordrett nå)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.