Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En ulykke kommer sjelden alene ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-08, 21:27   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

En ulykke kommer sjelden alene ...

Først røk vaskemaskinen tidligere idag. Da den var ferdig med en vask luktet det plutselig svidd på hele vaskerommet, og av klærne i maskina i tillegg. Selvsagt må slikt skje når vi går mot helg. Vi har jo nesten ikke skittentøy, vi med tre barnehagebarn. Hurra og sånn.

Litt senere på dagen var svigermor på besøk. Hun tilbød seg å vaske stuegulvet for meg, siden jeg har ti tusen ting å gjøre før bursdagen i morgen. Mens hun farer rundt med langkosten så hekter den seg plutselig fast i laderledningen til mobilen som ligger koblet i på kjøkkenbenken. Mobilen feies ned av benken, plopp ned i vannskåla til katten. Vi har forsøkt hårfønertrikset og å la den ligge i sola i vinduskarmen, men det ser dårlig ut. Skjermen er gulorange når jeg slår den på og ingenting vises. Den var forøvrig kun et par måneder gammel, og svindyr. Hurra igjen.

Nå steker jeg forøvrig sukkerbrød, og er livredd det går dundas også. Det er nemlig ca. femhundre varmegrader innendørs her i kveld, og eggedosisen var komplett umulig å få stiv. Alle "gode" ting er tre, kanskje?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 21:29   #2
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En ulykke kommer sjelden alene..

Huff da...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 21:30   #3
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Fader, så kjipt.

Her har tørketrommelen (3,5 år gammel) gått føyka og jeg har mistet all motivasjon til å vaske klær. (Ikke det at motivasjonen var så høy i utgangspunktet da. )

Gammel 06-06-08, 21:31   #4
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

åh stakkars

masse

Gammel 06-06-08, 21:31   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

så kjedelig!!

Men en mobil som tørker, skal tørkes i 3 døgn mener jegd e sa på tv2hjelper deg i vinter.... Vi opplevde det med digitalkamera som havnet i vannet på badeland. Virket ikke i det hele tatt etter litt tørking, og tøerket det i en liten uke, og nå virker det bare bedre for hver gang vi slår det på!

Gammel 06-06-08, 21:36   #6
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 21:36   #7
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huffda. Du har min største medfølelse. Man merker virkelig hvor mye tøy man bruker når vaskemaskinen går fløyten.

Jeg har forresten vært uten vaskemaskin i 2 uker når. Det ser ut som om det blir 3 uker. Han skulle ringe når delene han bestilte var kommet, og siden de kun er her i området på fredager kommer han nok ikke før neste fredag.

Men jeg klager i grunn ikke. Jeg kjører alt skittentøyet bort til svigermor, og får det vasket og nystrøket tilbake. ALT er strøket. Bortsett fra mine truser. Hun påstår at strykegjernet ikke får plass på de.

Sååå, sånn egentlig kan vel han vaskemaskinmannen ta delene sine og drøye en stund til med å komme. Det har vel aldri vært tellekanter på t-shirtene til Jonas.

Gammel 06-06-08, 21:36   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 21:42   #9
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Så kjipt, håper kaken blir bra tross alt!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 21:45   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Oy, så kjipt!

Min mobil hadde også havnet i katteskåla, hadde det ikke vært for mine panterlignende reflekser.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 21:47   #11
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Men en mobil som tørker, skal tørkes i 3 døgn mener jegd e sa på tv2hjelper deg i vinter.... Vi opplevde det med digitalkamera som havnet i vannet på badeland. Virket ikke i det hele tatt etter litt tørking, og tøerket det i en liten uke, og nå virker det bare bedre for hver gang vi slår det på!

Nei, jeg har ikke gitt den helt opp riktig ennå. Har en SE liggende som jeg kan bruke så lenge, så det går tross alt greit.

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Men jeg klager i grunn ikke. Jeg kjører alt skittentøyet bort til svigermor, og får det vasket og nystrøket tilbake. ALT er strøket.

Svigermor tilbød seg umiddelbart det samme. Jeg må si jeg er litt fristet.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 21:48   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjipt.

Få din kjære til å kjøre hit, vips en pent brukt vaskemaskin.Korte stumpen å kjøre er det også

Gammel 06-06-08, 21:51   #13
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Så utrolig kjedelig!

*Trøster*

Gammel 06-06-08, 22:10   #14
Maggie74

Maggie74 sin avatar

Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En ulykke kommer sjelden alene ...

Usj.. så kjipt!

Til opplysning, så hjelper det ikke å tørke mobilen 3 dager hvis man har vasket mobilen i vaskemaskina, samt tørketromlet den i 20 minutter.

Ting kunne alltids vært verre! Skal se at kaka blir gørrgod!!

Gammel 06-06-08, 22:15   #15
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg kokvasket min mobil , men lot den ligge 3-4 uker ør jeg satte på strøm-
Fuker som bare det

Gammel 06-06-08, 22:38   #16
Left
Passiv

Standard

Ja er ikke det drømmesituasjon? Vi har vært der vi også, men da var vi bare to voksne heldigvis. Jeg som er så nazi på å vaske klær ville antakelig dødd etter 2 dager uten vaskemaskin

Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 22:42   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

De får en som virker kun maks 10 min å kjøre unna ..vi er bare borte det meste av dagen imorgen.Nest eldste er hjemme og soler seg da
Kom og hent ..en katastrofe mindre

Gammel 06-06-08, 22:43   #18
Frantzen
Passiv

Standard

Isj, så kjedelig!

Krysser fingrene for at mobilen våkner til liv igjen!

Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 23:04   #19
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Å være trebarnsmor uten vaskemaskin unner jeg ingen nei. Du får ta deg en tur til Angelique.

Håper det går bra med mobilen. Jeg stod i fryseren og baket en kake i dag. Tips i varmen når man skal piske krem o.l. stivt. Funker fin fint.

Gammel 07-06-08, 01:46   #20
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Uff så kjedelig da

Ene mobilen til gutten lå i vaskeservanten fult av vann en gang jeg kom på do. tok opp mobilen og la den vekk, regnet med at den var ødelagt, hadde tenkt å kaste den et par uker senere, men prøvde bare for moroskyld å slå den på og da virket den.

Ene gutten her puttet mobilen min i mitt krus med varm kakao en gang. regnet med den var ødelagt og kastet den, den begynte å bli så treg også, så jeg kjøpte ny. Men hadde det vært en nyere telefon så hadde jeg nok latt den ligge en ukes tid før jeg hadde prøvd å skru den på igjen. bør vel tørkes skikkelig før en prøver å slå den på tror jeg.

Ene gutten her og en venninne (Emil og Pippi på den tiden) prøvde å bade super Nintendo maskina her. tok den opp å satte den på ei hylle på vaskerommet, turte ikke fortelle det til dattera fordi det var hennes, og det var lite sansynlig at hun kom til å bruke den igjen, men hun vil ikke kaste noe. Alt er minner og skal spares på. men et halvt år senere får eldste gutten lyst til å prøve den og den virket som bare det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.