Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes dere om mannen som skal bli mor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-08, 21:00   #1
Left
Passiv

Standard

Hva synes dere om mannen som skal bli mor?

Jeg trodde faktisk jeg var ganske liberal i forhold til kjønn, likestilling osv. men nå vet jeg jammen ikke lenger.
http://www.kjendis.no/2008/04/04/531560.html

Blir han mor eller far?

Sist redigert av Left : 09-06-08 kl 21:08.
  Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 21:01   #2
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes dere om mannen som skal bli mor?

Har du en link, eller?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 21:01   #3
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne ønske mannen min orket et svangerskap, for jeg orker ikke fler selv.

Nei, seriøst, dette syns jeg er litt på kanten. Har ikke lest så mye om det at jeg kan uttale meg mer.

Sist redigert av Anne : 09-06-08 kl 21:29.
Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 21:01   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Menne.. det ER ikke sant, er det vel?

Gud nå fler jeg meg plustelig fryktelig blond.

Gammel 09-06-08, 21:01   #5
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke problemet. Biologisk sett er vel dette en dame?

Gammel 09-06-08, 21:02   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han var vel opprinnelig kvinne, så det er jo hans egen livmor og eggstokker som har båret frem barnet, så da er det liksom ikke så mye å synse noe om. Synes jeg.

Gammel 09-06-08, 21:03   #7
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Åååh... Har han både utover OG innovertiss?

Gammel 09-06-08, 21:04   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Han var vel opprinnelig kvinne, så det er jo hans egen livmor og eggstokker som har båret frem barnet, så da er det liksom ikke så mye å synse noe om. Synes jeg.

Jepp - syns det høres mer ut som en temmelig kjønnsforvirra kvinne enn en mann.

Gammel 09-06-08, 21:07   #9
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Tenker det kan bli en del sutring i det svangerskapet, ja.

lalill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 21:28   #10
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Syns det virker veldit rart. Dem om det, tenker jeg.
Det hadde ikke vært aktuelt her i huset. Ja til likestilling, men enkelte ting i naturen "bare er sånn". For eksempel at det er kvinner som får barn.

Gammel 09-06-08, 21:34   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han får vel både mamma og pappa permisjonen han
Forskjell på folk ja.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 22:32   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke en mann.

Det er en dame med bortopererte bryster og såpass mye hormontilskudd at hun har fått slik skjeggvekst som kvinner som sliter med hormonforstyrrelser får.

Å kalle det for "mann" er jo en hån mot flatbrystede kvinner med hormonlidelser!

Gammel 09-06-08, 22:36   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Typisk teit sensasjonsoverskrift. Mennesket er ei dame, ingenting å synse om.

Gammel 09-06-08, 22:40   #14
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I love Esme!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 22:42   #15
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner vel egentlig at et bryr meg en plass sånn midt på ryggen. Og at jeg vel egentlig tenker at hadde dette mennesket virkelig vært en mann, så hadde det jo vært intent mindre enn en sensasjon. Men nå er det jo bare snakk om en dame som har skiftet kjønn sånn halvveis.

Og egentlig forstår jeg ikke hva saken har i avisen uansett. Stakkars unge, tenker jeg også. Fordi den garantert kommer til å bli vist fram i avisene, den også. Det er vel den biten der som gjør at jeg synes at saken er skikkelig vemmelig.

Gammel 09-06-08, 23:16   #16
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Han vil vel gå tilbake til å ta mannlige kjønnshormoner så fort barnet er føst så han blir pappaen og kona blir mammaen.
Men kanskje på tide å ta siste operasjonen så han blir pappa med utovertiss og ikke pappa med innovertiss og skjegg.

Gammel 09-06-08, 23:18   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo unektelig litt rart... Men han er jo en dame, så sånn sett er det ikke så merkelig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 23:51   #18
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Går utifra at det blir keisersnitt.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 07:27   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Og egentlig forstår jeg ikke hva saken har i avisen uansett. Stakkars unge, tenker jeg også. Fordi den garantert kommer til å bli vist fram i avisene, den også. Det er vel den biten der som gjør at jeg synes at saken er skikkelig vemmelig.

Akkurat dette tenker jeg også på, dette blir litt sånn "sirkus-freak"-greier. Og det er jo ganske teit at avisene faktisk fremstiller dette som om det er en vaskeekte mann som er blitt gravid.

Gammel 10-06-08, 07:37   #20
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Går utifra at det blir keisersnitt.

Tror du det det?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:00.