Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Årets første bad i sjøen i dag!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-08, 20:29   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Årets første bad i sjøen i dag!

Endelig ble det tid til en dukkert i varmen. Må innrømme at det var litt kaldt til å begynne med, men deilig forfriskende etter hvert.
Regner med at det blir en tur på stranda i morgen også. Håper finværet varer leeenge.

Gammel 06-06-08, 20:33   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets første bad i sjøen i dag!

Det hørtes aldeles deilig ut!

Gammel 06-06-08, 20:34   #3
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Meg også! Det var overraskende deilig!

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 20:38   #4
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Vi har jaggu fortjent dette finværet. Ble ikke mye bading i fjor. Når man først kommer seg uti er det virkelig deilig. Jeg er en sånn "selvpiner" som veer utover og beller meg, klarer ikke å hoppe for da får jeg kuldesjokk.

Gammel 06-06-08, 20:48   #5
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

20 grader i Oslofjorden i går. I allefall her vi bor. Noen grader til nå, så skal jeg bade også.

Gammel 06-06-08, 20:55   #6
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde mitt første bad i sjøen i går og gjentok suksessen i dag. Det var litt kaldt, men veldig deilig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 20:58   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har badet i ferskvann i går og i dag, og det var helt herlig. I morgen blir det sannsynligvis en dukkert i sjøen.

Gammel 06-06-08, 20:58   #8
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

I Oslofjordet er det langt over 20 grader inne ved strendene. Nesten ikke avkjølende i dag men jeg klager ikke. Helt fantastisk deilig!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 21:00   #9
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Badet i den store plaskedammen (Mjøsa...) på onsdag. Ble sagt at det var 17 grader, jeg vet ikke. Klarer ikke kjenne slikt..hehehe. men det var ikke så ille som jeg trodde.
I dag badet vi i en mindre sjø, ca 10 minutter med bil. Hadde også med oss kanoen, så det ble årets første kanotur for meg og jentene! Tok med oss boller og jus og koste oss 3-4 timer i kanoen og med bading. var nok varmere i dag.

Gammel 06-06-08, 21:10   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

20 grader i vannet er jo iskaldt.

Hilsen en som er bortskjemt med badetemperaturer i Spania.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 22:15   #11
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på standa i går og det var deilig vann! I morgen sjøsetter vi båten. Gleder meg veldig!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 22:12   #12
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Ungene bada i dag. Tipper det var 12 grader i vannet, føttene mine ble helt numne av å vasse.

Gammel 07-06-08, 22:42   #13
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tok årets første sjøbad på Kreta i april.
Det neste blir på Kreta igjen om en uke.
Skal ikke prøve ut Telegafbukta i Tromsø i mellomtiden.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-08, 23:53   #14
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Det er kanskje litt for kaldt i Tromsø. Bodde fem år i Finnmark og bada ikke en eneste gang i sjøen. Her på Nordmøre er det derimot deilig badetemperatur nå. Bada i dag også.

Gammel 08-06-08, 09:15   #15
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg har badet i 2 uker nå jeg, omtrent hver dag!

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 12:07   #16
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg har badet i 2 uker nå jeg, omtrent hver dag!

Så deilig da! Her er det fint i dag også, men litt kaldere og ikke helt badevær.

Gammel 08-06-08, 20:38   #17
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

22 grader i vannet her. Vi har ligget i sjøen alle mann til og fra siden fredag ettermiddag. Eldstemann er vel snart permanent skukkete i skinnet og rødsprengt i øynene.
I dag har det blåst ganske bra og det hjalp på, jeg har litt trøbbel med topplokket når vi tipper godt over 25 grader.
Sommer er deilig !

Sist redigert av Susse : 08-06-08 kl 20:55.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 21:19   #18
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Sommer er deilig ja! Jeg savner finværet allerede jeg.Her har det blåst og regna i nesten hele dag. Vil ha tilbake finværet.

Gammel 09-06-08, 22:19   #19
Gammel bruker
Passiv

Standard

Vi bader i Bergen, også, selv om undertegnede knapt nok ble våt av de få svømmetakene.. Kaldt!!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.