|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Jeg har ambisjonen å sykle eller ellipsere hjemme. Det er kjedelig. Sykle kan jeg gjøre for da kan jeg lese. Det kan jeg ikke gjøre på ellipsemaskinen. Derfor trenger jeg lange filmer (som jeg kan glede meg til å fortsette å se neste gang jeg skal trene) eller serier så at treningen blir morsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Hvor lange skal episodene være sånn ca da?
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Sex and the City er verdt å se igjen. Jeg koser meg med den på kveldstid nå - foran TV'n i godstolen...
![]() |
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Eller om du har et lidenskapelig forhold til Anne fra bjørkly, så har du iallefall masse og se...
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Har du sett Frustrerte Fruer? Jeg trodde ikke det skulle være noe for meg, så jeg begynte litt motvillig å se sesong 1 for noen uker siden. Vel, det endte meg at jeg så hele sesong 1 - 4 på to uker.
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Jeg vil foreslå morsomme serier med 20 minutters episoder, da kan du ta 2 stk i slengen. Man får jo kjøpt Scrubs, 30 Rock, og eldre som Friends, Seinfeld, Sopranos.
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Heroes må da være perfekt å trene til!
![]() |
#9 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!How I Meet Your Mother, eller Coupling, veldig morsomme. (Coupling er mer hysterisk morsomt til tider.)
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Jeg anbefaler alltid Star Trek jeg da, som varer akkurat 43 minutter. |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Takk for tips så langt!
Jeg syns det humper så og jeg mister flyten i lesingen. Får du det til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Rome var morsomt på et vis, men ikke spesielt korrekt da.
![]() |
#15 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Tenkte jeg skulle foreslå Prision Break, men det er vel ikke jentete akkurat...
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Jeg har alltid lest på ellipsemaskinen på Elixia. No problemo.
![]() |
#17 |
Leser
|
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!Gilmore girls. Den er lang og jentete.
![]() |
#18 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!
Den må jo være perfekt! Passe lange episoder og god serie.
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!
Sopranos er en typisk morsom serie med 20 minutters episoder.
![]() |
|
|