Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-08, 13:28   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!

Jeg har ambisjonen å sykle eller ellipsere hjemme. Det er kjedelig. Sykle kan jeg gjøre for da kan jeg lese. Det kan jeg ikke gjøre på ellipsemaskinen. Derfor trenger jeg lange filmer (som jeg kan glede meg til å fortsette å se neste gang jeg skal trene) eller serier så at treningen blir morsom.

Noen som kan komme med tips? Jeg kan ikke laste ned der jeg skal se, men jeg kan kjøpe DVD (hvor kjøper dere DVD på nett forresten?).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 13:29   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!

Hvor lange skal episodene være sånn ca da?

Gammel 12-06-08, 13:31   #3
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hvor lange skal episodene være sånn ca da?

30-40 minutter er perfekt, men jeg kan sikkert sitte ned 10 minutter og roe ned litt etter treningen også.

Gammel 12-06-08, 13:48   #4
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sex and the City er verdt å se igjen. Jeg koser meg med den på kveldstid nå - foran TV'n i godstolen...

Gammel 12-06-08, 13:52   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller om du har et lidenskapelig forhold til Anne fra bjørkly, så har du iallefall masse og se...

Gammel 12-06-08, 13:54   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sett Frustrerte Fruer? Jeg trodde ikke det skulle være noe for meg, så jeg begynte litt motvillig å se sesong 1 for noen uker siden. Vel, det endte meg at jeg så hele sesong 1 - 4 på to uker.

Gammel 12-06-08, 14:09   #7
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil foreslå morsomme serier med 20 minutters episoder, da kan du ta 2 stk i slengen. Man får jo kjøpt Scrubs, 30 Rock, og eldre som Friends, Seinfeld, Sopranos.

Gammel 12-06-08, 14:17   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Heroes må da være perfekt å trene til!

(Jeg leser forresten mens jeg trener på ellipsemaskin. Må bare finne en måte å holde boka åpen på. Jeg improviserer, men man kan sikkert finne på noe som kan brukes jevnt over.)

Gammel 12-06-08, 14:26   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Jeg må kjøpe en lang film/serie å trene til. Kom med forslag!

How I Meet Your Mother, eller Coupling, veldig morsomme. (Coupling er mer hysterisk morsomt til tider.)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 14:28   #10
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg er av den kunnskapshungrige typen og kunne absolutt tenkt meg å trene til ROME.

Gammel 12-06-08, 14:29   #11
Albertine
Passiv

Standard

Jeg anbefaler alltid Star Trek jeg da, som varer akkurat 43 minutter.

Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 14:34   #12
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Takk for tips så langt!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Heroes må da være perfekt å trene til!

(Jeg leser forresten mens jeg trener på ellipsemaskin. Må bare finne en måte å holde boka åpen på. Jeg improviserer, men man kan sikkert finne på noe som kan brukes jevnt over.)

Jeg syns det humper så og jeg mister flyten i lesingen. Får du det til?

Jeg kan også tenke meg litt jentete serier/filmer. Jeg har bare gutter i huset (inkludert mannens to eldste som mer eller mindre har flyttet hjemifra) så jeg har de siste 12 årene mer eller mindre ikke sett noen jentefilmer. Frustrerte fruer følger mannen og jeg med på, men mer jentete enn det får det helst ikke bli om vi skal se noe sammen.

Gammel 12-06-08, 14:38   #13
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Chuck!

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-08, 14:43   #14
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Jeg er av den kunnskapshungrige typen og kunne absolutt tenkt meg å trene til ROME.

Rome var morsomt på et vis, men ikke spesielt korrekt da.

Gammel 12-06-08, 14:43   #15
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Tenkte jeg skulle foreslå Prision Break, men det er vel ikke jentete akkurat...

Gammel 12-06-08, 14:44   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid lest på ellipsemaskinen på Elixia. No problemo.

Gammel 12-06-08, 14:45   #17
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gilmore girls. Den er lang og jentete.

Gammel 12-06-08, 14:50   #18
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Gilmore girls. Den er lang og jentete.

Den må jo være perfekt! Passe lange episoder og god serie.

Gammel 12-06-08, 14:51   #19
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Tenkte jeg skulle foreslå Prision Break, men det er vel ikke jentete akkurat...

Den har jeg sett.

Gammel 12-06-08, 15:05   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg vil foreslå morsomme serier med 20 minutters episoder, da kan du ta 2 stk i slengen. Man får jo kjøpt Scrubs, 30 Rock, og eldre som Friends, Seinfeld, Sopranos.

Sopranos er en typisk morsom serie med 20 minutters episoder. (Veldig bra, da! Og så kanskje man får opp adrenalinet litt og greier å trene hardere?)

Hva med Buffy, forresten, hvis vi først er inne på eldre serier?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.