|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjott
|
![]() Kylling og datostemplingJeg har en uåpnet pakke med kylligfilet som er merket med "siste forbruksdag" 25/6.
Cave ab homine unius libri Ride si sapis ... Sist redigert av Tammen : 27-06-08 kl 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Kylling og datostemplingJeg er ingen datopingle, men er mer forsiktig med kylling enn mye annen mat. Jeg hadde nok spist den om den luktet ok og så godt ut. Gjennomstekes selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kylling og datostempling:Hadde kastet den tvert.:
![]() |
#5 |
Fjott
|
![]() Sv: Kylling og datostemplingDen lukter ikke vondt, tror jeg. Lukter jo litt, men ikke vondt.
![]() |
#7 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: Kylling og datostemplingJeg tar ikke slike sjanser, men så har jeg også lest på egg.no (opplysningskontoret for egg og hvitt kjøtt) at hvitt kjøtt kunn er holdbart til påstemplet dato, uåpnet i kjøleskap.
![]() |
#8 |
Fjott
|
![]() Sv: Kylling og datostemplingJaja, jeg ser den. Har ikke tid til å bli syk nå, så da får det bare være.
![]() |
|
|