Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en god og lekker radio!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-08, 02:00   #1
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en god og lekker radio!

Ja, en sånn som kan stå på kjøkkenbenken og ikke ta altfor mye plass. En som er lekker og liten, og ikke koster skjorta. Finnes den?

Gammel 23-06-08, 07:57   #2
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god og lekker radio!

Tivoli Model One Walnut!!

Koster ca. 1200,-.. Men den er definitivt verdt det!

Gammel 23-06-08, 08:09   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja de er knall. Jeg har en som er helt lik den på bildet der som jeg faktisk fikk i gave i en bokklubb. HELT identisk, men av et annet merke tror jeg. Det var ikke batterier i den da jeg fikk den så jeg stappet den inn i et skap og har glemt ut hele greia.

Jeg liker godt de andre Tivoli-radioene, de som står mer på høykant og fås i rosa, lilla, oransje, blå, sort osv.

Gammel 23-06-08, 08:46   #4
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Tivoli oppfyller nok lekker-og-liten-kravet, men den koster jo opptil flere skjorter. Jeg er enig med Iset, synes Tivoli Pal-radioene er fine.

Bokklubben har stadig vekk små tivoli-wannabe-radioer i velkomstpakker. De koster ikke ei halv helsetrøye engang.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 08:50   #5
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Tivoli Model One Walnut!!

Koster ca. 1200,-.. Men den er definitivt verdt det!

Denne har vi og den var vel verdt pengene!

Gammel 23-06-08, 08:52   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slo til og bestilte meg en Tivoli DAB-radio for Trumf-poengene. Slik fikk jeg en radio som koster skjorta uten å betale skjorta....
Den er superduper. DAB er så fint, for det er ingen skurr og støy.

Tivoli Pal er også bra, men det er ikke DAB, da....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 08:54   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Bokklubben har stadig vekk små tivoli-wannabe-radioer i velkomstpakker. De koster ikke ei halv helsetrøye engang.

Ja, de ser muligens ut som Tivoli, men når ikke Tivoli til anklene en gang når det gjelder lydkvalitet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 09:30   #8
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ja, de ser muligens ut som Tivoli, men når ikke Tivoli til anklene en gang når det gjelder lydkvalitet.

Nei, de ser egentlig ikke ut som Tivoli heller.

Gammel 23-06-08, 09:46   #9
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg slo til og bestilte meg en Tivoli DAB-radio for Trumf-poengene. Slik fikk jeg en radio som koster skjorta uten å betale skjorta....

Tivoli Pal er også bra, men det er ikke DAB, da....

Denne har jeg også på kjøkkenbenken min, og jeg kommer aldri til å bytte tilbake til vanlig radio igjen.

Gammel 23-06-08, 09:51   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Tivoli, uten tvil. Vi har Model One i hvit, love it.

Gammel 23-06-08, 09:52   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en orange Tivoli Pal på kjøkkenet og er veldig fornøyd med både utseendet og lyden. Og at man kan koble iPoden til den og høre på musikk.

Gammel 23-06-08, 09:52   #12
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 23-06-08, 10:23   #13
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Vi har Tivoli-PAL, og den er kjempebra!
Har den med på badet, stua, kjøkkenet og overalt. Hadde den med til Hellas så vi hadde musikk på stranda også.
Kjempebra radio!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 11:33   #14
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Hva koster skjorta? *teller feriepenger*

Gammel 23-06-08, 11:35   #15
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Hvis ei skjorte koster 500, koster en Tivoli Pal omtrent tre skjorter.

Gammel 23-06-08, 12:10   #16
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Enig i at tivoliradioene er lekre.

Jeg vil likevel driste meg til å anbefale DAB radio.
Kjøpte nylig en enkel liten hvit, rektangulær, med et diskret digitalt display.
Tror merket er Phillips. Kjøpt hos elkjøp. Pris ca 750 ?

Silje

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 14:29   #17
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ellers skriver de jo om Tivoli Networks+ i Dagbladet i dag, som er FM-, DAB- og internettradio i en. Nyydelig er den og. Men koster mangfoldige skjorter! Kr. 5990,-....

Gammel 23-06-08, 14:32   #18
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Denne har jeg også på kjøkkenbenken min, og jeg kommer aldri til å bytte tilbake til vanlig radio igjen.

Jeg også og ikke jeg heller.

Gammel 23-06-08, 14:53   #19
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå må jeg bare kverulere litt.

Om du betaler med Trumf-poeng eller penger er ett fett. Trumf-poengene kan jo byttes i penger hvis du heller vil det.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-08, 14:54   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har både Tivoli Model One og Tivoli PAL, og de er fantastisk gode radioer begge to – virkelig radiolyd (og -design) utenom det vanlige.

Model One og PAL skurrer definitivt ikke.

Personlig synes jeg DAB-utgaven av Tivoli er skuffende designmessig, men det er jo en smakssak, så klart. Lydmessig spiller det ingen rolle, og hvis man driver og bytter kanal i hytt og pine, så regner jeg med at DAB-varianten er mer brukervennlig. :P2-lytter:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.