|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() SengetepperVi holder på å pusse opp et rom som skal være kombinert rom for utflyttet tenåring når han kommer hjem, og samtidig fungere som kjellerstue med Xbox og tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SengetepperAh, Ikea har mange fine!
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: SengetepperJeg har to stk av de vatterte, et tosidig i brunt på ene siden og beige på andre og et off-white. De har i lilla, svart og andre farger også. De er litt tykke, samtidig som de ikke er veldig tunge.
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: SengetepperFant ikke bilde på nett av det jeg kjøpte der i går, men det er sort og vattert og litt lappeteppeaktig. Men ikke sånn veldig lappete, store lapper. Fint.
![]() |
#7 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: SengetepperHemtex har også (hatt i hvert fall) denne typen sengetepper.
![]() |
#8 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SengetepperBor du i nærheten av Jysk??? Der har de tilbud på sengetepper, gardiner og sengetøy i beige og svart med samurai mønster. Sønnen min var og kjøpte i dag. Storfornøyd. Ikke helt mammas stil, men helt i hans gate. Han betalte 900 kroner for to sengesett og 4 lengder med gardiner, så kjøper jeg sengeteppet til ham i julegave. Han har nettopp flyttet i egen leilighet. Og alt er dyrt!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: SengetepperJeg har etpar av de litt blanke fra IKEA, og synes det er litt tynt. jeg har et fra KID også, som ligner veldig både i farge og egentlig i utførelse (rutene er mindre), men det er mye tykkere og stødigere. Det er i en slags fløyel, og litt dyrere |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: SengetepperJeg kikket på dette (Alina) fra Ikea. Man ser mønsteret bedre på et annet bilde, og det ser ut som noe jeg kunne tenke meg. Er det det du mener er blankt og litt tynt m^2? Isåfall tolker jeg bildet feil, og det er jo greit å finne ut av isåfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|