Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er hunterstøvler verd pengene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 17:08   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er hunterstøvler verd pengene?

..Eller kan det funke like greit med billige gummistøvler fra f.eks skoringen?

Jeg er jo småbarnsmor og bruker jo derfor støvler endel - og jeg kan godt bruke det til skjørt

Gammel 09-09-08, 17:41   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er hunterstøvler verd pengene?

Sammenlign vekta på de - det kan være at de billige støvlene veier mye mer. Jeg har hatt et par "Ilse Jacobsen-kopi"-støvler og de var fryktelig tunge. Har siklet på de orginale Ilse Jacobsen-støvlene lenge - i går ble de meg hjem fra Skoringen Har foreløpig bare testet de på kkjøkkengulvet, men de virker kjempegode! Så nå er jeg klar for høstregn og slaps

Hunter-støvlene er lekre! Jeg har ikke prøvd de, men er redd de kan bli for smale til telefonstolpe-leggene mine

Gammel 09-09-08, 17:59   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan få kjøpt dem for 650 fra england (inkl porto) så sånn sett, så blir de jo ikke så ravgæli dyre da. Da merkes de som gave, så kanskje jeg slipper unna moms også...
*vinglepetra*

Gammel 09-09-08, 18:01   #4
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke Hunter selv, men noen venninner er misfornøyde med at fargen falmer.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 18:12   #5
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hunter er absolutt et merke jeg tror er verdt pengene i forhold til kopien. Spesielt hvis du får dem til Englandspris. Hunter er jo en støvel utviklet for jakt og friluftsliv, så gripeevne på sålen og generell gåkomfort er overlegen alle andre støvler tror jeg.

Ilsestøvlene er jo helt flate under, de jeg kjenner som har slike støvler bruker dem lite fordi de er så ukomfortable.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 18:17   #6
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Hunterstøvlene er de fineste.

Jeg hadde prøvd begge deler og sammenlignet grundig før jeg hadde tatt til takke med kopier.

Gammel 09-09-08, 18:44   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Jeg har ikke Hunter selv, men noen venninner er misfornøyde med at fargen falmer.

Må man ikke smøre de med noen form for fett da

Gammel 09-09-08, 19:07   #8
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Må man ikke smøre de med noen form for fett da

jeg kjøpte et eller annet fett på Skoringen i går - det skulle bevare fargen og hindre at de morkner. Tror det het Gum Boots

Gammel 09-09-08, 19:20   #9
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jo, det er mulig.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.