|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() "I kissed a girl and I liked it""The taste of her cherry chap stick" Dette synger Katy Perry. |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Nei jeg har ikke det. Helt sant! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Ikke noe mer alvorlig enn en smask på bestevenninna sin trut i fylla!!
![]() |
#8 |
Come what may...
|
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Jepp det har jeg gjort og ja det er deilig!
![]() |
#9 |
Audacious
|
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Ja, jeg har kysset en av samme kjønn (det bare ble sånn og er nok mere i testekategorien), og jeg har ønsket å kysse en av samme kjønn men ikke gjort det (ikke testing). Strengt tatt er vel en del kyssing av gutter/menn også testing...?
![]() |
#11 |
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: "I kissed a girl and I liked it"Jeg har kysset en jente ja, mest for utprøvingen sin skyld, og det ligger ikke helt for meg altså. Det var helt ok, men ikke noe mer liksom.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Det har jeg ikke gjort. Men hadde ikke hatt noe imot det hvis livssituasjonen min var åpen for det. Om jeg kommer til å angre? Tviler på det, det har liksom ikke vært aktuelt og jeg har vært sammen samme mann siden jeg var 17 år. Er derfor ikke så bevandret med menn heller. Men jeg angrer ikke på det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Ikke med tunge, men ja, jeg har kysset en annen jente på fest. :vill og gal:
![]() |
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "I kissed a girl and I liked it"Har ikke kysset ei jente. Jeg tipper det ville vært mange andre ting som ville kommet lengre opp på lista over ting jeg angret på at jeg aldri gjorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Live and let live
|
Jeg kan liksom ikke helt se forskjellen på å kysse en gutt for å teste eller fordi en vil? Med mindre man føler man gjør noe veldig galt, da vil jo kroppen sende ut følelser som signaliserer det.
Men det teller vel ikke? Alle har vel kysset en venninne (eller til og med sin mamma ) på munnen?
![]() |
#20 |
Introvert optimist
|
Det hadde jeg jammen helt fortrengt, men det har visst jeg gjort også. Det var ikke noe spesielt med det, ikke mer enn å gi henne en klem liksom, men så var jeg jo ikke tiltrukket av henne heller da.
![]() |
|
|