Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Playboyjentene

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 20:07   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Playboyjentene

Jeg ler meg ihjel av programmet "playboyjentene" på tv3! For et liv de lever. Der spankulerer den gamle nissen rundt i silkepysjen sin og spiller domino med sine tre kjærester..som alle forguuder han og er bestevenner.

Gammel 30-06-08, 20:14   #2
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Playboyjentene.

Ser på det samme.... Det er enkel underholdning.

Gammel 30-06-08, 20:17   #3
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

(Kilde: youtube.com)

Gammel 30-06-08, 20:17   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det programmet er rasende festlig.

Gammel 03-07-08, 19:43   #5
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Playboyjentene

Det er noe jeg svipper innom på tv en sjelden gang. Føler for å presisere det.

Men de er ganske utrolige ja. De skal være søte og skikkelige på noen måter, samtidig som de er nakenmodeller, deler en eldgammel kjæreste og gjør hva de kan for å spille på sex. Spesielt hun der Bridget virker ekstremt blåst. Husker familien kom på besøk, og hun viste strippenummeret hun skulle gi Hef i bursdagsgave.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 20:18   #6
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Dere kan le dere, men her har vi altså en olding som velter seg i lekre babes - flere om gangen, og utbytting etter hvert. For et konsept!

:hvagjordejegfeil?:

Gammel 03-07-08, 21:00   #7
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Dere kan le dere, men her har vi altså en olding som velter seg i lekre babes - flere om gangen, og utbytting etter hvert. For et konsept!

:hvagjordejegfeil?:

Du er for ung *enkelt*. Og går du i silkepysj hele dagen? Det drar hvis også enkelte damer....

Gammel 03-07-08, 21:02   #8
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan jo alltids prøve...

Gammel 03-07-08, 21:04   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I`m yours.................

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 21:21   #10
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Standard

Lekker *fnisersomBridget*

Gammel 03-07-08, 21:30   #11
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Herregud! Nei, spar meg. Du gjør deg mye bedre i bar overkropp.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-08, 22:50   #12
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Han er så ekkel. Jeg får frysninger hver gang en av dem kysser ham eller gjør noe som viser at de er "kjærester". Kan ikke skjønne at de er der frivillig. Æsj.

Gammel 04-07-08, 01:23   #13
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei det er litt sånn "hva man er villig til å gjøre" for å leve et visst type liv. Selge seg, på en måte.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 01:53   #14
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sina, her.

Han er så ekkel. Jeg får frysninger hver gang en av dem kysser ham eller gjør noe som viser at de er "kjærester". Kan ikke skjønne at de er der frivillig. Æsj.

Its all about the MONEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 10:42   #15
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Nå har han imidlertid giftet seg med hun ene, og kastet ut de to andre. Bridget og hun yngste er ute. Er det Holly hun siste heter, tro? De har giftet seg.

Jeg har sett noen episoder, og synes det er ganske moro, egentlig. Er i grunn ikke sjokkert, sammenlignet med andre Hollywood-historier og -livstiler man får høre om. De lever jo i en fantasiverden, alle fire. Om de tre jentene ikke synes det er ekkelt å dele på en 100 år gammel mann, så greit for meg. De får masse materielle goder ut av det, og sånn jeg oppfatter dem, virker det som det viktigste.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 10:53   #16
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slik jeg oppfatter det, er dette enkle jenter fra landet, som har bleket håret platinablondt og selger seg for å kunne ha råd til ting, klær og livsstil de ellers hadde måttet drømme om. Det er en slags prostitusjon. De bytter unge lekre kropper og sex med gammel svinepels mot trygghet.

"We've already established that [you're a prostitute], now we are haggling over price."

Gammel 04-07-08, 10:57   #17
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg for min del tror de er ødelagte. At de virkelig tror at de får verdi av å gjøre slike ting, og at de har veldig stor suksess når de er så "verdifulle" at kjendisen og kresne Hefner vil ha dem av alle de jentene han har hatt med å gjøre oppigjennom. Jeg tror de tror at verden skal være slik, og at kropp og sex og stripping er noe stort og flott (som gir dem oppmerskomhet og verdi).

Gammel 04-07-08, 11:01   #18
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sitat:

I grew up poor and ragged, just a simple country girl.
I wanted to be pretty more than anything in the world,
like Barbie or the models in the Fredricks' catalog.

"Backwood Barbie": Dolly Parton, 2008.

Gammel 04-07-08, 11:06   #19
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg for min del tror de er ødelagte. At de virkelig tror at de får verdi av å gjøre slike ting, og at de har veldig stor suksess når de er så "verdifulle" at kjendisen og kresne Hefner vil ha dem av alle de jentene han har hatt med å gjøre oppigjennom. Jeg tror de tror at verden skal være slik, og at kropp og sex og stripping er noe stort og flott (som gir dem oppmerskomhet og verdi).

Det kan godt tenkes. Samtidig kan det jo hende at de rett og slett har andre verdier enn oss? At i deres miljø er de suksessfulle (akkurat det er det jo ingen tvil om), og at dette gir dem det de har drømt om til nå. Jeg ville hvert fall ikke gått så langt som å kalle dem ødelagte. Overfaldiske, ja. Men at de er ødelagte, i den forstand at "det var det" og at de ikke vil få noe produktivt ut av livet sitt senere, det tror jeg ikke man kan si uten videre.

Gammel 04-07-08, 11:13   #20
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det kan godt tenkes. Samtidig kan det jo hende at de rett og slett har andre verdier enn oss? At i deres miljø er de suksessfulle (akkurat det er det jo ingen tvil om), og at dette gir dem det de har drømt om til nå. Jeg ville hvert fall ikke gått så langt som å kalle dem ødelagte. Overfaldiske, ja. Men at de er ødelagte, i den forstand at "det var det" og at de ikke vil få noe produktivt ut av livet sitt senere, det tror jeg ikke man kan si uten videre.

Du sier det samme som meg, bare at jeg ikke har samme innstilling til verdiene deres som deg. For meg er det så stusselig, ekkelt, trist, overfladisk og grunt, at jeg føler at de er ødelagt med "oppvekst av elendige verdier". Som et virus som hindrer dem i å delta i og ha et normalt liv, som et virus som gjør at dersom de blir syke og ikke like attraktive så er de verdiløse, som et virus som forteller dem at uten å opptre med seksuell adferd og nakenhet så har de ingen verdi.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.