Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Retur i boklubben

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-08, 11:13   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Retur i boklubben

Jeg fikk en bok jeg har klart å glemme å avbestille. Er det mulig å retunere den eller må jeg beholde den nå?

Er den eneste på et helt år jeg har glemt så det er ikke verdens undergang, men hadde ikke kjempelyst på denne boka.

Står at man kan returner portofritt, men ikke ting kjøpt sånn og sånn, og ikke bøker i abonnement.

Noen som vet?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 11:17   #2
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retur i boklubben

Tror det kommer returpapirer med bokpakken, men du må nok betale porto.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 11:18   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det kom returpairer med. Med ferdigbetalt porto slipp. Men er dette en bok i abonnement?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 11:45   #4
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg prøvde dette n gang. Altså å returnere med den ferdigfrankerte slippen. Fikk regning på porto etterpå da dette var min egen feil...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.