|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Vi skal til Oslo, hvor finner jeg butikker? Og allergivennlige spisesteder?Vi skal en tur til Oslo og Tusenfryd, og så tenkte jeg at jeg skulle benytte anledningen til å shoppe endel ting vi ikke finner her vi bor.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 06-07-08 kl 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vi skal til Oslo, hvor finner jeg butikker? (Katvig og Lindt)Da syns jeg du skal ta turen til Grunerløkka. Nesten nederst i Markveien finner du butikken "Liten og Tøff" med alle de merkene du lister opp, pluss mange flere. Litt lenger oppe i gaten ligger lekebutikken Sprell. Ellers ligger også den nye, supre og sunne fastfoodbutikken Zensi (eh, ble litt usikker på navnet plutselig?) i Markveien. Det samme gjør byens beste Te-hus med gode muligheter for lukt- og smaksprøver, Spesialfretex som får de fineste tingene fra innsamlingen, mange små og hyggelige uavhengige butikker. Shoelounge ligger også i nærheten, er det en helg du er her er håndverksmarkedet på Blå langs Akerselven et steinkast unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Vi skal til Oslo, hvor finner jeg butikker? (Katvig og Lindt)Liten og tøff ser jeg er nevnt, den er kjempefin og det samme gjelder Alma og Lukke på Frogner/Majorstuen.
![]() |
#4 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Vi skal til Oslo, hvor finner jeg butikker? (Katvig og Lindt)Industrigaten (sidevei til Bogstadveien) har Alma og Lukke som har de merkene, og Sprell ligger i samme gate.
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Vi skal til Oslo, hvor finner jeg butikker? Og allergivennlige spisesteder?Tusen takk for tips.
![]() |
|
|