Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gudd mårning!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 05:58   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gudd mårning!

Jeg er førstemann på'n, selv om sistemann skrev for bare en time siden. Vesla våknet 05.30 og da var det morgen. At mammaen hadde sovet knappe 2 timer var uinteressant. Så nå sitter vi her alene på stua. Har fyrt i peisen og ser på Discovery, ettersom de norske kanalene bare sender tåpelige chatteprogram.

Gudd mårning.

Gammel 11-11-06, 06:26   #2
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gudd mårning!

God morgen! Her er det fortsatt fredda'n, eller det er vel det jeg håper på når jeg snart går og legger meg, kan du si. Hvilket forutsetter at jeg faktisk snart går og legger meg.

Gammel 11-11-06, 06:27   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Himmel. Håper du har fri fra unger i morgentimene.

Gammel 11-11-06, 06:30   #4
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Himmel. Håper du har fri fra unger i morgentimene.

Emm, du fikk med deg at det fortsatt virkelig ER fredag her jeg bor, ikke sant?

Gammel 11-11-06, 06:36   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Emm, du fikk med deg at det fortsatt virkelig ER fredag her jeg bor, ikke sant?

Åja.
Det er altfor tidlig for meg å stå opp dette...

Gammel 11-11-06, 06:52   #6
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Føler virkelig med deg, sånt er det verste som kan skje meg. Også i helgen, da.

Gammel 11-11-06, 07:15   #7
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

God morgen...

Tidlig morgen her også, men det går greit, han kunne jo våknet mye tidligere enn 6.

Ha en fin dag.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 07:28   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God og god, Snipa. Seks er umenneskelig og eg skulle gitt mykje for å sove no. Men den møkkajakta gjer at eg er her. Og eg som skal ha døgn på jobb og vere oppe til tre også

:sjølmedliden:

Gammel 11-11-06, 07:28   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

God morgen alle sammen.

Nå er vi straks reiseklare for en dag til Sverige.

Ha en fin dag allesammen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 08:15   #10
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Tror jeg bare sier mårnings, jeg, for den er ikke veldig gudd. I natt har 1-åringen i huset kastet opp sånn ca. hver time. Så det har blitt mye skifting og vasking, og ikke særlig mye søvn.
Om en time er det oppmøte til First Lego League (teknologikonkurranse for ungdom), der jeg skulle vært dommer/tidtager, men det må jeg bare droppe, tror jeg. Skal i 40-årslag i kveld, så jeg trenger å få slappet av og sovet et par timer etterhvert.
Men ellers har jeg det bra.

Hva har dere for planer i dag, da?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 09:29   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morn morn! Lillegutt våknet i halv åtte-tiden, og det er jo strengt tatt ganske sivilisert, selv om jeg var veldig trøtt fordi jeg la meg altfor sent (etter å ha spilt Guitar Hero til godt over ett ). Jeg hadde bestemt meg for å være litt mer effektiv og sosial enn jeg pleier lørdag morgen (les: gjøre noe annet enn å halvsove på sofaen i to timer mens poden spiller dataspill), så nå har vi laget og spist havregrøt, ryddet og støvsuget gangen, ryddet en del på stuen, bygget, lekt med og demontert en stor Briotogbane, og vært i kjelleren og satt på en vaskemaskin. En veldig hyggelig morgen, i grunnen, særlig siden vi har vært sammen om det hele.

sitter han og spiller dataspill, og jeg har tenkt å lage meg en kopp kaffe. Etterpå skal vi vaske håret begge to, og vaske mer klær og etter hvert vekke pappaen, og enda senere i dag kommer en kamerat med sønnen sin , B., på besøk - vi traff dem forrige helg (da var det veldig lenge siden sist), og guttene kom så godt overens at Lillegutt insisterte på at B. måtte komme på besøk til oss i dag. Så det skal han altså.

Ryli: sånt er noe av det kjipeste jeg vet. Håper du får sovet litt, at minsten er frisk igjen, og at det blir en hyggelig bursdag!

Gammel 11-11-06, 09:36   #12
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God morgen! I dag våknet jeg av min mann som ropte til lillebror at han måtte forte seg! De skulle på fotballtrening klokken 09.00. Så da de var kommet seg avgårde, lå jeg i sengen og strakk meg godt ut, tiitet forsiktig ut mellom gardinene, og oppdaget strålende solskinn fra skyfri himmel.
Dro på meg morgenkåpen og tuslet inn i stuen der storebror sitter med playstation. Det får han lov til å sitte med til 10.00, siden det er tiden barne-tv varer til. Så da gikk jeg inn på datarommet og fant frem til mine sjelsfrender på FP. Så godt å se dere!!

Ryli: Har ikke dere fått litt mer enn kvoten på syke barn nå?

Gammel 11-11-06, 10:07   #13
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Tror jeg bare sier mårnings, jeg, for den er ikke veldig gudd. I natt har 1-åringen i huset kastet opp sånn ca. hver time. Så det har blitt mye skifting og vasking, og ikke særlig mye søvn.
Om en time er det oppmøte til First Lego League (teknologikonkurranse for ungdom), der jeg skulle vært dommer/tidtager, men det må jeg bare droppe, tror jeg. Skal i 40-årslag i kveld, så jeg trenger å få slappet av og sovet et par timer etterhvert.
Men ellers har jeg det bra.

Hva har dere for planer i dag, da?

God morgen. Stakkars både deg og 1-åringen. God bedring.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 10:18   #14
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

En liten til dere med syke barn og morgenfugler Lurer på når de små lærer at man kan sove en time og to ekstra på lørdag og søndag?

Pappaen kom hjem fra jobb kl. 815, og da tok han seg av frokost til de minste. Jeg har sovet til nå. Nå skal vi ned på butikken og se om jeg får fatt i mohair lux garnet jeg trenger, i den rette fargen. Krysser fingrene, for jeg har lyst å strikke sjal og pulsvarmere til meg selv.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 10:29   #15
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her ble vi vekket av to ganske så samstemte unger klokka sju. Koste litt sammen i stor senga, før mannen sto opp med dem. Jeg fikk ligge litt lengre
Er jo farsdag i morra så da får mannen ligge

Ingen store planer for dagen, men kanskje en tur på loppemarked og en liten tur til byen. Ellers skal jeg bake Oreo kake og brød.

Gammel 11-11-06, 10:31   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sovet til klokka ti idag, noe jeg sjelden gjør. Veldig deilig igrunnen.
Nå skal vi ut og ta lørdagshandelen snart, og så skal jeg trene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 10:44   #17
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

. Skal i 40-årslag i kveld,

Til Giske eller?

Her er det opprydding ute og inne. :Pause:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 10:51   #18
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Til alle med dårlige netter :comfort:
I dag fikk jeg soe litt lenger, gubben sto opp med barna. Skal snart ut å gå tur.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 10:54   #19
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

God morgen.
Har hatt en behagelig start på dagen, bare litt masing før jeg stod opp for 1 time siden.
Har bare 1 barn hejme for tiden. Eldste og minste sover hos mine foreldre. Minsten skal dog hentes i dag, 1 natt borte er mer en nok for han.

Mellomste ryder rommet sitt (det har bare tatt han 3 uker eller noe...)
og skal etter litt frokost hjem til en klassekamerat.
SÅ det blir til at jeg skal vekke mannen til frokost.

Resten av dagen og morgendagen går vel bort i rydding og vasking kan jeg tenke meg.

Gammel 11-11-06, 11:14   #20
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

?

Knallharde prioriteringer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.