|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Spinoff - Er campingfolka harry?Ja, er det harry å joine tyske turister fremst i køen på norske landeveier?
![]() |
#2 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?Jeg er ingen camper, men da jeg leste om familien som dro på campingtur - med skikkelig utstyr - til Portugal (tror jeg leste det i Kamille
![]() |
![]() |
#3 |
Vaklende
|
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?Jeg synes du spør litt pussig. Hvis du definerer "campingfolka" så snevert som jeg aner ut fra spørsmålet, er kanskje svaret du får mer opplagt, men ut fra forrige tråden om dette synes jeg bildet burde vært litt mer nyansert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?Jeg syns ikke campingferie er harry og kan godt tenke meg å feriere slik når barna blir større. Ikke nødvendigvis å reise mellom campingplasser, men med telt og fisking og gå mellom vann i marka.
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?Jeg er nok litt farget av å kjenne noen perifere tanter og onkler og venner av foreldre og foreldre/søsken av venner som har campingvogn på fast plass år etter år. Det er knivskarp konkurranse om den fineste vogna, det fineste forteltet, de beste campingduppeditthjelpemidlene, konflikter ved fordeling av de beste plassene, rare konkurranser og om å gjøre å ha flest danseband-cder.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?Det er jo så mange forskjellige typer camping og enda flere forskjellige typer campere, så harry kan man vel ikke kalle selve begrepet nei. Men jeg tenker allikevel på grilldresser, trønderbarter og danseband når jeg tenker på camping, og da ramler ordet "harry" ned i hodet mitt allikevel, litt sånn automatisk.
![]() |
#16 |
trøtt
|
![]() Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?For meg betyr uttrykket "harry" noe som er smakløst og lettere vulgært, så hvorvidt camping er harry eller ikke er helt avhengig av den enkelte camperen. Det kan være like harry å dra til Hemsedal for å stå på ski etter min mening dersom intensjonen er mer å bli sett eller være kongen (ev. dronninga) på after skien enn å være ute og stå på ski, som å dra til Larkollen eller Florida for å feriere med familien.
Storebror '02 og Lillebror '07. Sist redigert av ~TM~ : 09-07-08 kl 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Tror neppe alle folk som jeg klassifiserer som "harry" liker å campe...
![]() |
|
|