Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Parkering Oslo sentrum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 10:12   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Parkering Oslo sentrum

Hvor (om noen steder) i Oslo sentrum kan jeg parkere i mer enn tre timer, men samtidig ha gratisparkering etter klokken fem?

Jeg kan vel det ved festningen, kan jeg ikke? Finnes det andre steder?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:26   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkering Oslo sentrum

Du kan vel fremdeles parkere slik i området øst for Rockefeller?

Gammel 25-07-08, 10:41   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I gatene bak slottet er det gratis. Nå i fellesferien er det bedre sjanse for å finne plass også. Bare pass deg for ambassadeparkering (den er skiltet).

Noe nærmere vet jeg neimen ikke. Det er mye maks 3-timer greier.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:45   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bak slottet, ja. Og øst for Rockefeller. Hmm, mye lukeparkering i de strøkene, er det ikke? :tenker høyt:

Nuvel, takk for tips. Jeg får ta meg en runde og lete. Jeg må nemlig kjøre til jobb i dag, og selv om jeg jobber én meter unna Sentrum P-hus, så tror jeg ikke jeg skal stå der, nei. :ser hundrelappene fly:

Gammel 25-07-08, 10:46   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Divine;1101516]Bak slottet, ja. Og øst for Rockefeller. Hmm, mye lukeparkering i de strøkene, er det ikke? :tenker høyt:
quote]

Det er lukeparkering ja, men man kan ha flaks å treffe luke ved siden av innkjørsel, da bare kjører man inn i luken.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 10:51   #6
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Schweigaardsgate og Arupsgate har mye parkering, og gratis. Også kan du stå der så lenge du vil. Tar vel nøyaktig 5 min å gå ned til Oslo C.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 11:19   #7
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Parker på Tøyen og ta Tbanen ned. Gratis (nesten) over alt.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 13:06   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg parkerte ved festningen. Betalte 90 kroner for å stå til i morgen tidlig. Det er ikke så ille. Poenget var at jeg skulle kjøre til jobb for å spare tid, så derfor ville jeg ikke parkere på Tøyen, som jeg ofte gjør ellers.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.