|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Fiskeoppskrifter til de som ikke liker fisk??Nå har jeg nettopp kikket på tråden om fiskeoppskrifter
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fiskeoppskrifter til de som ikkeliker fisk??Tunfisk (ikke boks, altså)? Ser ut som et realt stykke biff.
![]() |
#3 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fiskeoppskrifter til de som ikkeliker fisk??
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Fiskeoppskrifter til de som ikkeliker fisk??Mannen min er ikke noen fiske-elsker, en av de tingene jeg kan finne på å servere ham er kokt gourmettorsk (han liker at fisken ikke ser ut som fisk, dvs ingen skinn og ben), saltbakte poteter, erterstuing og bacon i småterninger. Hell bacon og baconfett over fisken så glir det ned!
![]() |
#5 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Fiskeoppskrifter til de som ikkeliker fisk??Jeg har laget denne noen ganger og begge ungene elsker den:
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Fiskeoppskrifter til de som ikkeliker fisk??Hjemme hos oss er det to ikke-fiskelikere. Det eneste som funker er å love dem ei krone for hvert bein de finner. Som regel må jeg ut med et par kroner hver fiskemiddag, men det er jammen meg verdt det. De spiser fisk som bare det når konkurranseinstinktet setter inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Fiskeoppskrifter til de som ikke liker fisk??Kanelfisken! Panert torsk/seifileter e.l. i en blanding av mel, kanel og litt pepper.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fiskeoppskrifter til de som ikke liker fisk??Kan jo bli en veldig dyr fiskemiddag men Sjøbua på Hvaler sin fiskesuppe kan ingen ikke like! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Fiskeoppskrifter til de som ikke liker fisk??Denne har jeg fått hos ei venninne, og den er nydelig.
![]() |
#11 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Fiskeoppskrifter til de som ikke liker fisk??Sei i pita |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Fiskeoppskrifter til de som ikke liker fisk??Avsindig god fiskesuppe: |
![]() |
![]() |
|
|