|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Utdrikningslag"Brudeparet ønsker i utgangspunktet felles fest, derfor starter vi dagen sammen før vi går hver til vårt. Treffes igjen på kvelden og fortsetter festen i fellesskap." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: UtdrikningslagJeg blir også oppgitt over bruder som legger utrolig sterke føringer for sitt eget utdrikningslag. Noe av poenget er jo at man ikke skal vite helt hva som skal skje.
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
![]() Sv: UtdrikningslagJeg ville syntes at felles fest med min sjels elskede ville vært en knallidé all den tid vi faktisk liker å feste sammen, har masse felles venner, tilhørte samme vennegjeng før vi ble sammen osv.
Jeg vil ha en dag sammen med venner, med minst mulig aktiviteter, mest mulig mat og drikke og et totalt fravær av opptredener i offentlig rom.
![]() |
#4 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: UtdrikningslagÅh det hørtes topp ut
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: UtdrikningslagKlart brudeparet kan få sette en del føringer for hvordan de ønsker sitt eget utdriningslag. Dagen skal være et minne for livet, og det finnes nok eksempler på de som ønsker å glemme hele dagen pga pinlig opplegg fra forlovere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Originala
|
![]() Sv: UtdrikningslagJeg synes det høres helt greit ut. Hvis det er en slik fest de vil sette størst pris på, så må det vel være fint å gjøre det sånn? Angående overraskelsesaspektet, så skjønner jeg ikke at det er så viktig. Mange synes det er morsomt å bli overrasket, andre har mer utbytte av hendelser når de er forberedt på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Etylbarbital
![]() Sv: UtdrikningslagJeg synes det høres fint ut. Jeg har ingen problemer med at brud og brudgom ønsker å unngå separate utdritingslag.
![]() |
#8 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: UtdrikningslagEneste jeg sa på mitt utdrikkningslag var at jeg skulle ikke gå rundt og selge noe, eller så skulle jeg være medgjørligheten selv
![]() |
#9 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: UtdrikningslagBåde mannen min og jeg valgte forlovere som ikke var noe glad i utdritningslag, så vi hadde felles fest med felles venner som vi vanket med og vanker med enda(giftet oss for 11 år siden)og det passet både oss og vennene våre godt, men hver sin smak etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Utdrikningslag
![]() |
#11 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: UtdrikningslagFelles utdrikningslag syns jeg høres helt teit ut. Fellesfest kan man ha når som helst. En slik ordning fritar forlover for all arrangementsplikt, etter min mening.
![]() |
#12 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Utdrikningslag
Nei, det kan man ikke. Jeg og mannen elsker å feste med hverandre, men får sjelden muligheten til det. En fellesfest hadde vært helt supert for oss, og ikke det minste teit.
![]() |
#14 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: UtdrikningslagEt utdrikningslag skal vel være "til ære" for den som skal gifte seg. Jeg ser ikke noen god grunn til ikke å følge brudeparets ønsker.
![]() |
#16 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: UtdrikningslagPersonlig syns jeg ikke noe om utdrikningslag i det hele tatt. Vi hadde ikke utdrikningslag når vi gifta oss, men reiste bort ei helg sammen med vårt nermeste vennepar. Utdrikningslag har jo helt tatt av i det siste og koster ofte mer enn hva jeg gir i bryllupspresang. Vet om et utdrikningslag hvor kun tre møtte opp utenom brudgom, da lista var lagt så høyt at folk trakk seg p.g.a økonomi. Ikke syns jeg noe om utdritinga heller. En real fest med venner syns jeg hadde vært helt ok. Syns forøvrig ønsket som brudeparet kom med var helt greit. Det er jo tross alt de som skal gifte seg og de gifter seg neppe for å få et utdrikningslag. Syns dere skal høre på ønsket deres og gjøre det beste ut av det, selv om det ikke samsvarer med egne ønsker. Håper dere får en flott fest!
![]() |
#17 |
Superduperaktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: UtdrikningslagSyns det hørtes veldig fint ut jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Utdrikningslag
Jeg fikk faktisk vite datoen i god tid i forveien. Min forlover var visst redd for at jeg skulle finne på noe annet, samt ikke så fryktelig opptatt av overraskelser
![]() |
#20 |
Øyboer
![]() Sv: UtdrikningslagJeg synes ikke noe om at alt skal være så hemmelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|