Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skryte litt av min mann

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-08, 19:10   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Stort smil

Skryte litt av min mann

I dag skjedde det som ikke skal skje... Midt i kakebaking (Mims avhengighetsskapende brownies) fant kjøkkenmaskinen vår ut at den skulle avgå med døden. Det ble forsøkt gjenoppliving på stedet, men den var dessverre ikke til å redde, viste det seg.

Så ble min kjære sendt avgårde på senter for å kjøpe barnehagesekker til ungene, og hva gjør han? Joda, han som svært sjelden setter sine ben på kjøkkenet, går hen og shopper ny, dyr, og fin kjøkkenmaskin til konemor. Flinke fyren!!!
Selvfølgelig hadde han en agenda; "ellers blir det jo ingen kake på meg", men jeg er ikke så rent lite imponert over at han viste så mye tiltak at han gjorde dette helt på eget initiativ. Kake skal han i alle fall få

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 19:14   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skryte litt av min mann

WOW! For en mann du har. Så god altså

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 19:15   #3
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flink og effektiv mann. slikt liker vi.

Gammel 18-07-08, 21:54   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så kjekt! Det er så godt med slike overraskelser!

Gammel 18-07-08, 22:22   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Imponerende. Min ville bare vært glad kvitt beistet han.

Gammel 18-07-08, 23:44   #6
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var så sikker på at du skulle fortelle at han hadde vispet for hånd, men ny kjøkkenmaskin var enda bedre.

Kjempehyggelig gjort av mannen din.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 23:47   #7
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg var så sikker på at du skulle fortelle at han hadde vispet for hånd, men ny kjøkkenmaskin var enda bedre.

Kjempehyggelig gjort av mannen din.

Jeg var innom samme tanken.

Marit: Mannsen di var flink da!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 11:34   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg var så sikker på at du skulle fortelle at han hadde vispet for hånd

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 11:44   #9
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Så flott! Jeg skjønner at han setter pris på kakene dine.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 13:04   #10
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han har jo tidligere vist at han han litt mer enn bare sagflis mellom ørene. Han er virkelig et kupp, Marit. Og gratulerer med ny kjøkkenmaskin.

Gammel 26-07-08, 20:58   #11
pucca
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2008
pucca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gratulerer med ny maskin
Så flott at det finnes sånne menn. Lykke til med kakebaking

pucca er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.