|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du gardiner?Jeg har lagt merke til at mange hjem er fri for gardiner. Er dette en moteting eller noe annet som ligger bak? Jeg synes nakne mørke vinduer er rett og slett nifse, og liker å trekke for gardinene om kvelden så ingen kan se inn til meg. Kanskje jeg er gammeldags.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gardiner?Har gardiner, å ville også følt det veldig nakent om jeg ikke skulle hatt det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg har gardiner og det kunne ikke falle meg inn å ikke ha det.
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg har litt sans for minimalismen, men gardiner må jeg ha. Vi trekker dem for om kvelden slik at vi kan gå til badet uten å måtte kle på oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har du gardiner?Nei. Mye fordi det er vrient å finne noe som passer den litt spesielle vindusplasseringen her. Kunne tenke meg noen panelgardiner, f eks...
![]() |
![]() |
#6 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg har gardiner. Synes det er koselig og det passer i det gamle huset vårt |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg har gardiner. Synes det er veldig kaldt og nakent uten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg har sett en del programmer på tv, bl.a. "på tråden med Synnøve". De leilighetene som hittil er oppsøkt, virker ubebodde for meg. Som om det var satt inn noen møbler bare for programmets skyld. Det er altså minimalismen. Jeg synes det virker nakent.
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du gardiner?
Det har jeg lurt på...
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du gardiner?Ja vi har gardiner . Ville sett rart ut uten . Men det er godt å kunne trekke for på kvelden så nyskjerrige naboer ikke får noe å se på når de er ute og går. |
![]() |
![]() |
#11 |
søt
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg har ikke gardiner.
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du gardiner?Jeg har ikke gardiner nei. Jeg har veldig mye skråtak og de fleste vinduene er takvindu. På soverommene er det riktignok montert rullegardiner på takvinduene. I stua og på kjøkkenet er det enorme takvindu uten muligheter for gardiner, naturlig nok. Det eneste unntaket er ut mot takterassen, der har vi ei dør med et vindu ved siden av, men jeg har aldri tenkt på å ha gardin der. Vinduet er bak sofaen, og vi bor dessuten så høyt at det kun er fugler som ser inn hos oss. Det er hverken gardinbrett eller merke etter gardinstenger, så det ser ikke ut som noen før oss har hatt gardin der heller. Det passer bare ikke.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 08-11-06 kl 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har du gardiner?Ja, jeg har gardiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du gardiner?Vi har gardiner noen steder, andre ikke. Bare paneler eller lift. Men de lift-gardinene ser ikke helt bra ut hos meg, av en eller annne grunn. Panelene er kjempefine på store vinduer eller terassedører o.l.
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
Tja, nå har vel vi en relativt moderne stil, og da synes jeg panelgardiner passer fint. I leiligheten vi hadde før hadde jeg aldri gardiner, kun lameller og persienner.
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du gardiner?Vi kjøpte Marimekko-gardiner med store røde blomster for en fem års tid siden, før det hadde vi ikke gardiner i stuen. "Minimalistisk" vil jeg likevel ikke kalle den overfylte leiligheten vår.
![]() |
#17 |
Tar en fot av gangen
![]() Sv: Har du gardiner?Lille My, jeg skjønner godt at du ikke har gardiner på kjøkkenet. Det ville jo ha tatt alt dagslyset.
![]() |
#18 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
i tillegg til at det ikke lar seg gjøre siden vinduene er i skråtaket ...
![]() |
#19 |
godt brukt
|
![]() Sv: Har du gardiner?godt spørsmål. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|