|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger tips til oppmuntringsgaveJeg fikk meg litt av et sjokk i dag. Fikk vite at min tidligere nabo og gode venninde hadde fått kreft med spredning i stadium tre. Jeg viste at de hadde funnet en svulst, som legene mente var godartet. Hun har nå, etter å mentalt vært i "kjelleren", startet med cellegift og føler seg i fin form. Lysten til å ta imot besøk har også vent tilbake. Det er her jeg trenger hjelp. Skal på besøk (hun er hjemme) over helga og ønsker å ta med meg en oppmuntringsgave. Har ikke lyst til å tamed blomster, da hun er var på lukter nå. Av samme grunner alt spiselig utelukket. Har tenkt å tamed litt lesestoff, da det nok blir lange dager. Men hva mer tar jeg med? Hva ønsker/trenger en kreftpasient?
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til oppmuntringsgave.Så trist.
![]() |
#3 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Trenger tips til oppmuntringsgave.Det var noen gode tips i denne tråden.
![]() |
#4 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til oppmuntringsgave.gavekort på take-away mat, lydbok, en cd med rolig musikk, klippe-kort på hjelp i huset(da er det kanskje greit å kjenne de godt?), kurv med bodylotion kaffe sjokolade osv. Det var det jeg kom på nå.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trenger tips til oppmuntringsgave.Lesestoff og diverse gavekort - du kommer langt med det! Men mest av alt setter hun nok pris på å få besøk vil jeg tro.
![]() |
#6 |
Stort sett blid
![]() Sv: Trenger tips til oppmuntringsgave.Lykken: Kjempegodt tips! Tror jeg skal se om jeg finner en god parfymefri krem til henne.
![]() |
#7 |
Stort sett blid
![]() Sv: Trenger tips til oppmuntringsgave.guniss: Ja, hun var veeldig lysten på besøk nå. Etter å ha fått ei blodoverføring, følte hun seg nå i ganske ok form. Ser veldig frem til å få treffe henne og prate med henne.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger tips til oppmuntringsgave.Mest av alt setter hun nok mest pris på besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Stort sett blid
![]() Sv: Trenger tips til oppmuntringsgave.turi: Takk for gode tips! Hun har heldigvis masse hjelp rundt seg. Mannen hennes er sykemeldt for å være hjemme hos henne, de trenger ikke å gjøre noe husarbeid da andre tar seg av det, hun har et virkelig flott støtteapparat rundt seg.
![]() |
|
|