|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Det lurer jeg på nå som jeg holder på å pakke. Jeg er av de som alltid har med for mye. Men nå skal jeg være flink. Måtte kjøpe ny koffert i går da min fine råååsa koffert hadde godt i stykker i låsen. Endte opp med en turkis en. Veldig fin.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Jeg er en overfyller av kofferter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
![]() Sv: Er dere flinke til og ikke pakke for mye i kofferten?Pakker alltid alt for mye, masse jeg ikke får brukt, også pakker jeg gjerne litt for mye av en ting jeg bare hadde trengt å tatt med litt av, og lite av noe jeg hadde hatt mer bruk for. Kommer nok aldri til å bli flink til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er dere flinke til og ikke pakke for mye i kofferten?Jeg har blitt mye flinkere til å ikke overpakke etter at knerten kom til verden. Jeg må jo ha plass til litt shopping, må vite
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Er dere flinke til og ikke pakke for mye i kofferten?
Nemlig. Det er det som er problemet. Før har jeg alltid overpakket og ikke hatt plass til all shoppingen og vi har endt med å kjøpe en ekstra bag. Lærer aldri.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er dere flinke til og ikke pakke for mye i kofferten?Nope, har nesten alltid med for mye.
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Overpakker gjerne til Snuppa, men er blitt flink til ikke å ta med for mye til meg selv, mannen er en underpakker.
![]() |
#10 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Jeg er blitt veldig mye flinkere med årene. Til tider nesten for flink, spesielt hvis det er vaskemuligheter der vi skal. Men ingen regel uten unntak, vi kommer alltid hjem med ubrukte klær så jeg har fortsatt en mye å lære. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Nå er jeg flink! Etter mye reising har jeg funnet ut at om det blir krise kan vi kjøpe noe. Det gjør vi jo uansett. Undertøy og topper har jeg litt ekstra, men ellers er det akkurat passe. Sko er jeg heller ikke så nøye på. Et par litt pene og et par gode!
![]() |
#12 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Kremt, nei... Jeg hater å gå short på ting og tang, så jeg pakker alltid litt for mye enn litt for lite
![]() |
#13 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Nei, jeg pakker bare det jeg trenger, også ruller jeg klærne sammen så de tar minimalt med plass. Var på tur med jobben, og damene hadde kofferter og sekker og bager og gudene vet hva. Jeg hadde en skinnsekk, som ikke er så stor, så da mannen hivde bilen i gir og dro så skrek de at jeg måtte få stoppet han for å få kofferten.
![]() |
#14 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Før pakket jeg alt for mye, nå har jeg blitt for flink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ferdig!
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Stortsett veldig flink til å pakke ja. Har alltid med BioTex og skyller opp klær hvis det blir behov. Det er begrenset med hvor mye klær man bruker i sydligere strøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Over hodet ikke! Men jeg trenger jo masser av greier paa ferie ogsaa, da. :nail: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
*Happy*
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Jeg pakker alltid alt for mye.
![]() |
#19 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Ja, jeg begynner å bli ganske flink. Forrige tur var jeg blitt litt for flink, så jeg regulerer litt denne gangen. Vi drar til Hellas på søndag.
![]() |
![]() |
#20 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?Nei, jeg er en overpakker men har faktisk blitt bedre med årene. Når vi skal til syden er jeg flinkest for der trenger man jo ikke klær til alle værtyper som muligens kan komme
![]() |
|
|