Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-08, 18:01   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?

Det lurer jeg på nå som jeg holder på å pakke. Jeg er av de som alltid har med for mye. Men nå skal jeg være flink. Måtte kjøpe ny koffert i går da min fine råååsa koffert hadde godt i stykker i låsen. Endte opp med en turkis en. Veldig fin.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 18:02   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere flinke til å ikke pakke for mye i kofferten?

Det eneste jeg er flink til er å fylle kofferten med alt mulig som jeg aldri får behov for.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 18:02   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en overfyller av kofferter.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 18:06   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere flinke til og ikke pakke for mye i kofferten?

Om jeg er flink til å ikke pakke for mye i kofferten?
Spør helten!

Gammel 31-07-08, 18:09   #5
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Pakker alltid alt for mye, masse jeg ikke får brukt, også pakker jeg gjerne litt for mye av en ting jeg bare hadde trengt å tatt med litt av, og lite av noe jeg hadde hatt mer bruk for. Kommer nok aldri til å bli flink til det.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 18:12   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har blitt mye flinkere til å ikke overpakke etter at knerten kom til verden. Jeg må jo ha plass til litt shopping, må vite

Likevel er det alltid noe som kommer hjem ubrukt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 18:17   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg må jo ha plass til litt shopping, må vite

Nemlig. Det er det som er problemet. Før har jeg alltid overpakket og ikke hatt plass til all shoppingen og vi har endt med å kjøpe en ekstra bag. Lærer aldri.

Men nå skal jeg ta med lite og en ekstra tom bag ligger fremme så jeg ikke glemmer å ta den med.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 18:21   #8
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Nope, har nesten alltid med for mye.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 18:39   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Overpakker gjerne til Snuppa, men er blitt flink til ikke å ta med for mye til meg selv, mannen er en underpakker.

Gammel 31-07-08, 18:39   #10
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er blitt veldig mye flinkere med årene. Til tider nesten for flink, spesielt hvis det er vaskemuligheter der vi skal. Men ingen regel uten unntak, vi kommer alltid hjem med ubrukte klær så jeg har fortsatt en mye å lære.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 18:44   #11
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er jeg flink! Etter mye reising har jeg funnet ut at om det blir krise kan vi kjøpe noe. Det gjør vi jo uansett. Undertøy og topper har jeg litt ekstra, men ellers er det akkurat passe. Sko er jeg heller ikke så nøye på. Et par litt pene og et par gode!
Første turen min alene hadde jeg med en full-stappa diger koffert. Det er latterlig å tenke på

Gammel 31-07-08, 19:08   #12
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Kremt, nei... Jeg hater å gå short på ting og tang, så jeg pakker alltid litt for mye enn litt for lite .

Gammel 31-07-08, 19:29   #13
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg pakker bare det jeg trenger, også ruller jeg klærne sammen så de tar minimalt med plass. Var på tur med jobben, og damene hadde kofferter og sekker og bager og gudene vet hva. Jeg hadde en skinnsekk, som ikke er så stor, så da mannen hivde bilen i gir og dro så skrek de at jeg måtte få stoppet han for å få kofferten.

Men jeg hadde alt jeg trengte jeg. Da jeg dro til Australia for ørtåfjørti år siden, så var jeg borte i en måned, hadde pakket 1 vanlig koffert og begynte å pakke kvelden før jeg dro. :er noen ganger i overkant rolig:

Gammel 31-07-08, 20:33   #14
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Før pakket jeg alt for mye, nå har jeg blitt for flink.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:49   #15
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Stortsett veldig flink til å pakke ja. Har alltid med BioTex og skyller opp klær hvis det blir behov. Det er begrenset med hvor mye klær man bruker i sydligere strøk.
Vi bruker ikke kofferter, men 80L ryggsekker.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:50   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh. Nei.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:59   #17
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Over hodet ikke! Men jeg trenger jo masser av greier paa ferie ogsaa, da. :nail:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 21:59   #18
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg pakker alltid alt for mye.

Gammel 31-07-08, 22:01   #19
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg begynner å bli ganske flink. Forrige tur var jeg blitt litt for flink, så jeg regulerer litt denne gangen. Vi drar til Hellas på søndag.

Gammel 31-07-08, 22:04   #20
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg er en overpakker men har faktisk blitt bedre med årene. Når vi skal til syden er jeg flinkest for der trenger man jo ikke klær til alle værtyper som muligens kan komme

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.