|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() KomplimenterEn liten videreføring av tråden; synes du at du er pen.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: KomplimenterJeg er mye flinkere til å gi enn til å ta i mot komplimenter. Samt at jeg ikke så ofte gir komplimenter for utseendet, jeg vil heller fremheve andre sider ved et menneske. |
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: KomplimenterJeg gir ofte komplimenter, sier det jeg tenker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: KomplimenterJeg gir i grunnen veldig sjelden komplimenter. Litt oftere på nett enn i RL, kanskje. Jeg blir ofte litt brydd når jeg liksom skal være "ektefølt", og så har jeg sikkert et snev av "hvorfor skulle de bry seg om hva jeg synes om dem" innerst inne. (Jeg får kanskje ikke så fryktelig mange heller, da.
![]() |
#6 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: KomplimenterJeg er nok flinkest til å gi komplimenter til familien min, ikke til fremmede. Da jeg var gravid kommenterte pizzabudet at jeg hadde fin mage. Det var jo hyggelig, men jeg repliserte ikke med hvor pent han leverte pizza eller noe sånt.
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Komplimenter:noterer meg å bestille rørlegger:
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: KomplimenterJeg fikk et kjempekompliment her om dagen.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: KomplimenterDet var litt av en kompliment, Kate! Skjønner godt at du ble glad også, Amor.
![]() |
![]() |
#12 |
Teller ned
![]() Sv: KomplimenterJeg fikk også årets kompliment av ei gammal tante av moder'n: "Næh, så pen du er, du var jo så feit før". |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: KomplimenterJeg er ikke flink til å gi, men jeg prøver å bli bedre. Føler det litt som Skilpadda. Når jeg får komplimenter hender det at jeg tar det til meg og sier takk, andre ganger kan jeg nok avfeie det. Det hender sågar at jeg ikke skjønner om det er et kompliment eller en spøk, men det går mest på prestasjonskomplimenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: KomplimenterFor et vakkert kompliment........tror jeg får bestille rørlegger mandags morgen og håpe at jeg får et bittelite et. |
![]() |
![]() |
#15 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KomplimenterDet beste jeg har fått er: Du er ett vakkert menneske.(fikk av bestisen min) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: KomplimenterJeg synes jeg har blitt flinkere faktisk. På nett har jeg alltid vært ganske flink, det er liksom litt lettere der, og jeg tror faktisk det har blitt overført litt til virkeligheten og.
![]() |
|
|