Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Telefonsalg til barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-08, 19:40   #1
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Telefonsalg til barn

Er dette i det hele tatt lov?

Storemor har fått flere anrop fra telefonselgere (funnet på www.telefonterror.no), men hun tar ikke telefonen om hun ikke kjenner nummeret. Men jeg ble sittende å tenke nå, på om det i det hele tatt er lov, og hvordan får man stoppet det?
Selv har jeg reservert med på Brønnlysund, noe som ikke har hjulpet i det hele tatt.

Gammel 10-08-08, 19:43   #2
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telefonsalg til barn

Jøss! Det kan jeg ikke tenke meg er lov.

Selgerne bør ha plikt til sjekke alder på yngre som svarer på mobilen. Jeg syns uansett at telefonsalg er invasjon i privatlivet. Like ille som dørsalg. Noe det var mer av før i gamle dager.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 19:48   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har ikkje dette vert oppe i tv2 hjelper deg ?

Meiner dei har hatt ein sak om dette

Gammel 10-08-08, 21:03   #4
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da Poden fikk mobiltelefon for et halvt år siden bestilte jeg kontaktkort fra Telenor. Kortet ble registrert på Poden (også med fødselsdato), og jeg sperret for det meste damen kunne tilby å sperre (uten at jeg husker hva det var). Han har ikke blitt oppringt fra noen vi ikke kjenner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.