|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Noen vaskehjelp-spørsmål til dere som har enÅh, jeg kan svare! Vi har nemlig hatt vaskehjelp én hel gang nå!
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Noen vaskehjelp-spørsmål til dere som har enVi har en ca. 90 kvm stor leilighet med ca. (
![]() |
#4 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen vaskehjelp-spørsmål til dere som har enVi har vaskehjelp som vasker huset vårt hver uke. Hun vasker 150-160 kvm ca. 2 bad, 4 soverrom, kjøkken, stue og gangarealer. På soverommene vasker hun ikke gulvene så ofte, da det er furugulv som trenger mest støvsuging. Ellers vasker hun gulv, tørker støv, vasker bad (vask, dusj, badekar, do osv), tar speil og de vinduene som har fingermerker. Hun skifter på sengene annenhver uke, og de ukene hun ikke skifter på sengene støvtørker hun grundig. Vi ber henne gjøre ekstra innimellom, og da legger jeg igjen i timesebetaling ift den tid jeg tror hun bruker.
![]() |
#5 |
This is normal!
|
![]() Sv: Noen vaskehjelp-spørsmål til dere som har enHvor stor bolig har dere? BOA ca 200 kvm.
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen vaskehjelp-spørsmål til dere som har enHøyt elsket vaskedame kommer en gang i uka. Hun tører utrolig grundig støv, vasker overalt, får komfyren til å skinne, skifter sengetøy og danderer ting så hun syns det blir pent hos oss. Huset er på 200 kvadrat, men hun vasker ikke alt. Hun vasker 150 av dem omtrent, og dette tar da to og en halv time. Jeg fant henne via venninne. |
![]() |
![]() |
#7 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Noen vaskehjelp-spørsmål til dere som har enVi har vel rundt 250 kvm tenker jeg.
![]() |
#8 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Noen vaskehjelp-spørsmål til dere som har enVi har et firma som vasker hos oss i vårenebolig - det er kanskje 110 kvm som blir vasket. Hun støvsuger og mopper gulv, støvsuger sofa, tørker støv på hele flater, og vasker badet. Vi betaler ca 1350 i måneden, hun kommer annenhver uke. Jeg husker ikke prisene for ekstratjenestene. Lurer på om vi ikke må bestille en storrengjøring snart.
![]() |
|
|