|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har dere fryseboks? | |||
Har fryseboks, og kjøleskap uten frysemuligheter |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 35,56% |
Har fryseboks, i tillegg til fryseskuffer på kjøleskap |
35 | 38,89% |
Har ikke fryseboks, bare kjøleskap med fryseskuffer |
23 | 25,56% |
Vi har ikke frysemuligheter |
0 | 0% |
Deltakere: 90. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har ikke det, og lurer på om det er nødvendig.
![]() |
#2 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi måtte kjøpe fryseboks da min samboer begynte med elgjakt. En oppstykket hel elg, samt hjort tar sin plass. Ville egentlig ha fryseskap, men så fikk vi donert en gammel boks fra en kollega. Vi kunne ikke klart oss uten. Men ellers er det fint lite vi putter oppi. Kun is, og sodd når det er på tilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har fryseskap. Hadde ikke klart meg uten. Eller jo, det hadde jeg jo, men det ville vært trist.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Kjøtt, fisk, kylling, grønnsaker, brød, bakst, is, fryseelementer osv.Her vi bor nå har vi et sånt kombiskap, men hjemme i huset har jeg både stor fryseboks og stort fryseskap. Sist redigert av Left : 13-08-08 kl 15:43. Årsak: Lagt til litt |
![]() |
![]() |
#5 |
Gizmor
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har fryseskap (enklere å plassere). Her fryser vi kjøtt, brød, bær, isbiter, is (blir mye med to små) og annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Ingen av delene. Har kun fryseskap. Det står på kjøkkenet, og jeg er utrolig glad for at jeg ikke gikk for fryseboks-løsning i et annet rom som jeg egentlig hadde tenkt. Jeg er nemlig passelig god på anvendelsen av fryste varer, og har et par ganger i året der jeg tømmer den for alt som er blitt for gammelt. Jeg er ikke flink på storhandel og handler sjelden i Danmark (Sverige er ikke aktuelt), men bruker den flittig til brød og bakverk.
![]() |
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Har Fryseskap, og ville ikke vært foruten. Nå på høsten får vi elgkjøtt og i slaktingen får vi kjøtt til jul også. I tillegg lager jeg ofte for store middager for å kunne fryse ned til senere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Ja, en liten under kjøleskapet, altså kombi-skap. Men vi har aldri hatt behov for noe mer. Der er det bær, isbiter, is, kake, litt fisk og kjøtt. Vi fryser ned litt middager, og har plass til det.
"Natten her, er ikke bare et stjernevær. Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.) Sist redigert av Aminta : 13-08-08 kl 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har fryseskap samt at det er to frysebokser på det ene kjøleskapet vårt. Det brukes flittig, men jeg er ikke flink til å tømme det jevnlig så det har det med å hope seg opp.
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har en liten fryseboks, og et høyt kjøleskap uten frysemuligheter. Byttet ut kombiskapet i fjor, og det er mye bedre for oss (som er en stor familie) å ha stort kjøleskap og fryseboks utenom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Kun fryseskuffer i kjøleskapet. Det hender vi sliter med for liten kapasitet, særlig når mannen har bakt 4 brød, men vi har absolutt ikke plass til noen separat fryser. På én måte er det litt "oppdragende" å ha liten fryseplass også - kjenner jeg oss rett ville vi ha glemt igjen enda flere matvarer da, som ble liggende til de var ugjenkjennelige.
![]() |
![]() |
#13 |
tankefull
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Stemte at vi har fryseboks i tillegg til kjøleskap med fryseskuffer. Det helt riktige er at vi har et fryseskap i tillegg til kjøleskap med fryseskuffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?
Har fryseskap. får ikke inn fryseboks, ikke plass oppe eller i huset og i kjelleren har vi ikke sjangs å få den inn døra og ned.
![]() |
#15 |
Javel
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har faktisk to frysebokser som står i kjelleren. En svær som stod her da vi flyttet inn (de gamle eierne gadd vel ikke dra den med seg). Den er stort sett fylt med bær og div fra hagen (som sikker har ligget der altfor lenge)+ brød. Jeg har på listen min at denne skal ryddes i nær fremtid. I tillegg har vi en litt mindre som vi bruker hele tiden. Prøver å være flinke til å handle inn i stort når det er tilbud. Har også planer om storopprydding i denne, og lage liste over innholdet som skal henges på lokket.
![]() |
#16 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har fryseskap i tillegg til kjøleskap med fryseskuffer under. Kunne ikke klart oss uten. I fryseskapet har vi brød, syltetøy, bær, fisk, grønnsaker, kjøtt osv.
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?"Fryseskuffer under kjøleskap", mener du et kombiskap, altså med én dør til kjøleskap og én til fryser? Da er det jo en ordentlig fryser, selv om den er liten.
![]() |
#18 |
fri
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har et stort fryseskap i boden og et kombiskap på kjøkkenet. Vi har veldig lyst til å bytte ut kjøleskapet med et helt kjøleskap med sval-del under. Det blir trangt i kjøleskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har kombiskap og et stort fryseskap i tillegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har 3 fryseskuffer under kjøleskapet, det er ganske greit med plass i dem. Vi har ikke plass til dypfryser, men når vi kjøper hus SKAL jeg ha en! Har alltid hatt lyst på!
![]() |
|
|