Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er et "must" i høst?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 18:42   #1
Amalie
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2008
Amalie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hva er et "must" i høst?

Hei!

Jeg ser at jeg har skapet fullllllt av klær, og at jeg strengt tatt ikke trenger noe nytt. Men, så er det jo gøy med noe nytt også...

Hva er det smarteste/lekreste/kuleste tilbehøret du kan kjøpe i høst?
Tenker på smykker, vesker, tilbehør. Farger ikke minst.

Amalie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 18:48   #2
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er et "must" i høst?

Leste et eller annet sted på nett i går om at brede belter er in, og vesker som henger nede på hoften.

Gammel 08-08-08, 19:58   #3
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Ruter skal komme
Eller har det kanskje kommet allerede?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 21:27   #4
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Leste et sted at blanke stoffer og knallfarger (orange, cerise) er in i høst.

Gammel 09-08-08, 14:19   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Leste et sted at blanke stoffer og knallfarger (orange, cerise) er in i høst.

Samt lilla og knallrødt.
Mye strikk, tuniaker i silke og retro mønster.

Gammel 09-08-08, 14:24   #6
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Rutete overdeler og kort blazer.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 08:45   #7
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Store sjal, gjerne i litt etnisk look med frynser

Gammel 12-08-08, 08:51   #8
bloma
Aktiv

bloma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
bloma er litt kul
Standard

Følg med her av og til så har du en veldig god pekepinn over trender:
http://kanal5.se/web/stylebykling/

Her har du også god oversikt over nyheter:
www.asos.co.uk
www.topshop.co.uk
www.americanapparel.com
www.hm.com

I tillegg anbefales magasinet Costume.

Gammel 12-08-08, 08:53   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var en tur i byen og syns høstmoten i år var utrolig rar. Nå var jeg bare i typiske kjedebutikker siden alt annet var stengt. Men det var mye store "tekniske" mønstre, trekanter og firkanter i sterke farger, mye rompekantskjørt, også store kjoler med ruter eller blomster slik at de ligner nattkjoler. Jeg så ikke noe som var sånn høstmotefint som jeg liker og ble litt skuffa.

Har jeg plutselig blitt gammel kanskje? Jeg kikket etter grove cardigans, ribbestrikkede gensere, cordfløyel og ull og sånt man forbinder med høst og kaldere dager.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 08:56   #10
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeans, skjerf, silkeestoff, strikkede jakker, jakker med korte armer og vide i livet, farger.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 08:58   #11
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ulltruser er vel et must i høst også - og om noen kan fortelle meg hvor jeg finner litt smålekre ulltruser så rop ut!!!

Gammel 12-08-08, 10:02   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg var en tur i byen og syns høstmoten i år var utrolig rar. Nå var jeg bare i typiske kjedebutikker siden alt annet var stengt. Men det var mye store "tekniske" mønstre, trekanter og firkanter i sterke farger, mye rompekantskjørt, også store kjoler med ruter eller blomster slik at de ligner nattkjoler. Jeg så ikke noe som var sånn høstmotefint som jeg liker og ble litt skuffa.

Har jeg plutselig blitt gammel kanskje? Jeg kikket etter grove cardigans, ribbestrikkede gensere, cordfløyel og ull og sånt man forbinder med høst og kaldere dager.

Jeg har funnet både cardigans og cordfløyel i H&M-katalogen, i alle fall. Kanskje butikkene tviholder på sommeren litt til? Det er da tross alt bare august ennå.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 10:19   #13
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Det kommer jo veldig an på hva slags trend man velger å følge. Går man feks for retro (Katvig, Ida T, Rhode - kommer ikke på voksenutgaver ettersom dette ikke er mitt område) eller nostalgisk romantisk (Noa Noa, Odd Molly, Culture), klassisk eller etnisk... osv.

Gammel 15-08-08, 10:25   #14
premiumsen
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2007
premiumsen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lange cardigans

premiumsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 10:30   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke veldig mye grått i høst?

Gammel 15-08-08, 10:33   #16
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Vero Moda har ein del fint i grovstrikk.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 10:33   #17
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det ikke veldig mye grått i høst?

Jo. Og sånn adventslilla.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.