|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Kjøpe brukt bæresjal i barselgave?Syns dere det er "upassende"?
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Kjøpe brukt bæresjal i barselgave?Det høres ut som en aldeles strålende barselgave! Det gjør vel ingenting at det er brukt, og tanken bak et sjal er mye større enn prisen for et nytt.
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe brukt bæresjal i barselgave?Jeg gav det til min søster, med introduksjons-cd, men ga beskjed om at jeg hadde kjøpt det brukt. Tror hun ble glad for det, så gjenstår det å se om hun liker å være en "bæredame".
![]() |
#4 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe brukt bæresjal i barselgave?Nei, det syns jeg er en flott gave. Jeg er et gjenbruksmenneske og kjøper veldig mye brukt til mine barn. Fikk selv et brukt sjal i gave og ble veldig glad for det.
![]() |
#5 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kjøpe brukt bæresjal i barselgave?Jeg hadde blitt kjempeglad.
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Kjøpe brukt bæresjal i barselgave?Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik gave, men kjenner også de som ville rynket på nesen av å få noe brukt. Om du tror/vet at hun ikke er typen til å reagere på å få noe som er brukt, ville jeg absolutt går for et billig, godt og miljøvennlig alternativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe brukt bæresjal i barselgave?Det er en kjempefin gave, og slettes ikke upassende. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|