|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Dere som bor i Oslo - hjelp meg littI kveld drar jeg dit, sammmen med barna på 8,5 og 5 år, gutt og jente. Vi skal besøke to nyfødte gutter, og Pål-Sondre er veldig bekymret for at det skal bli forferdelig kjedelig. Derfor tenkte jeg at noen her inne kanskje hadde forslag til hva vi kan finne på der? Vi er uten bil... Hvor kan vi spise ute, som er barnevennlig? Lekeland? Lekerom noen plasser i nærheten av butikker
![]() |
#2 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som bor i Oslo - hjelp meg littTeknisk museum er kult! http://www.tekniskmuseum.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En som trener
|
![]() Sv: Dere som bor i Oslo - hjelp meg littSå moro med en liten ferie i vår fantastiske by. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som bor i Oslo - hjelp meg litt
![]() |
#5 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Dere som bor i Oslo - hjelp meg litttakker for innspill. Har alt bestilt billetter til jul i Blåfjell, så det skal vi lørdagen. Flere gode ideer?
![]() |
#7 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Dere som bor i Oslo - hjelp meg littStøtter reptilparken! Det er som regel foreldrene som synes det er mest skummelt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Peppy!
|
![]() Sv: Dere som bor i Oslo - hjelp meg littJeg synes det er veldig greit å ha med barn på Hard Rock Café (krysset Karl Johans gate og Universitetsgaten). Der er det mat de fleste barn digger, og de kan bråke så mye de vil. Det er tv-skjermer rundt overalt i lokalet, hvor de viser musikkvideoer. De minste får også gassballong, som i hvert fall får min sønn til å sitte stille ved bordet i mer enn 3 minutter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Men først, kaffe!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spikersuppa, eller Narvisen som den heter med is |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Teknisk museum er gøy, på hjememsiden har de en fin oversikt over kollektivtrafikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som bor i Oslo - hjelp meg littJeg synes forøvrig at TGI Friday's er håpløst. Fet usunn mat til stive priser. Men de ansatte er hyggelige da. Hvis du drar i helgen risikerer du å vente lenge på mat hvis de er travle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
-
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som bor i Oslo - hjelp meg littMed ukekort fra Oslo sporveier kan du forøvrig kjøre t-bane, trikk, buss og tog innenfor bygrensen. Er ikke t-bane på Frogner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som bor i Oslo - hjelp meg littMecca er veldig hyggelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|