Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvordan kle på en treåring

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-08, 10:26   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Kul

Hvordan kle på en treåring

• Si til treåringen at nå skal han kle på seg for å gå ut.
  • Finn frem genser og bukse.
  • Lokaliser treåringen, som på mystisk vis har forduftet idet du stakk hodet inn i klesskapet.
  • Plukk treåringen løs fra vaskemaskinen. Vaskemaskiner er noe av det mest fascinerende som finnes.
  • Gå tilbake til klesskapet og hent klærne.
  • Lokaliser treåringen.
  • Plukk treåringen løs fra vaskemaskinen, og si at nå skal han kle på seg.
  • Hent buksa hans på gangen.
  • Hent genseren hans fra badet.
  • Lokaliser treåringen.
  • Be treåringen pent om ikke å bite hunden i halen, og gi ham bukse og genser så han kanskje kan få kledd på seg.
  • Hent buksa fra verandaen.
  • Lokaliser treåringen.
  • Fortell treåringen at om han skal ut, så må han kle på seg, og at oppvaskmaskinen kan vente til han kommer inn.
  • Få treåringens venstre ben ut av høyre bukseben og inn på sin rette plass.
  • Hent genseren fra sofaen.
  • Slå av oppvaskmaskinen. (Den var da ikke slått på i sted??)
  • Fortell treåringen at om han absolutt vil ha flykappløp, så er plenen ute et mye mer egnet sted enn entréen rett utenfor soverommet der Sliten Pappa ligger og sover.
  • Hjelp treåringen med genseren.
  • Dra ned buksa. Man har naturligvis glemt å gå på do.
  • Etter vellykket dobesøk, finn frem utedress.
  • Lokaliser treåringen.
  • Plukk treåringen løs fra vaskemaskinen.
  • Fortell treåringen at påkledning av utedress blir mye enklere om han ikke står vendt 180 grader fra deg med overkroppen mens bena er vendt mot deg. Treåringer har en fascinerende fysikk.
  • Forklar treåringen at det ikke går an å kle på seg armene på utedressen uten at han slipper velkomstbrevet fra barnehagen som han har i hendene.
  • Kle på cherrox.
  • Ta av cherrox. Treåringen vil ha støvler.
  • Ta på støvler.
  • Ta av støvler, og bytt, slik at støvlene havner på rett ben.
  • Lokaliser lue.
  • Lokaliser treåring.
  • Plukk treåringen løs fra vaskemaskinen.
  • Åpne døra på vaskemaskinen og ta ut lua og hanskene.
  • Kle på hansker og lue.
  • Åpne døra, slipp ungen ut i hagen og ta deg en velfortjent kopp kaffe på verandaen mens du holder øye med ham, og trøst deg med at avkledningen blir lettere, om enn bare marginalt.

"Bill.Mrk: Sliten"

Sist redigert av Enhjørning : 16-08-08 kl 10:33.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 10:28   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kle på en treåring

Veldig bra!

Noe sier meg at jeg har festlige ting i vente. Min treåring er av et litt annet slag, enn så lenge.

Gammel 16-08-08, 10:32   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Kjenner meg så igjen!

Gammel 16-08-08, 12:24   #4
Left
Passiv

Standard

Det der hørtes kjent ut.

Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 12:29   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Festlig liten fyr.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 12:36   #6
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Den gutten der er knas!

Gammel 16-08-08, 15:32   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner meg igjen, og jeg har spurt meg mange ganger om hvordan de klarer å svime så vanvittig!! Jeg har blitt sinnsyk mange ganger jeg, før vi kommer oss ut av døra på morgenen

Gammel 16-08-08, 23:35   #8
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Gammel 16-08-08, 23:39   #9
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Off the record: er det kaldt der du bor? (Lue, dress, hansker.) Her har de gått i sommerkjole i dag.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 23:42   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

(Off the record: er det kaldt der du bor? (Lue, dress, hansker.) Her har de gått i sommerkjole i dag.)

Vi hadde 10 grader, skyet med truende regn og nordavind på morran i dag, ja.

Gammel 16-08-08, 23:46   #11
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Pie er i en alder av 9 måneder allerde fasinert av vaskemaskinen, kan sitte lenge å se på vasken som går rundt og rundt og rundt. Men det er jo en fordel, jeg vet hvor jeg kan finne henne.

Gammel 16-08-08, 23:51   #12
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Da slipper du i alle fall punktene med å lokalisere barnet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.