|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Hva ville dere gjort?Hei alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Jeg ville kontaktet familivernkontoret for å få noen gode råd derfra, man kan fint komme dit alene for å snakke om situasjonen og få en utenforstående til å gi et råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?
Jeg sier det samme som Georgine. Ring familievernkontoret i din kommune på mandag. Helsestasjonen kan også hjelpe deg med å ta kontakt, tror jeg.
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Takk
![]() |
#5 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Veldig vanskelig å si, man kjenner jo ikke alle sidene ved saken.
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Jeg stemmer i med bermen. Husk på at et eventuelt besøksforbud overfor deg ikke betyr at han ikke vil ha rett til kontakt med ungene. Dette er to forskjellige ting. Du får sikkert mer informasjon om rettigheter for deg og barna hos familievernkontoret. Det kan sikkert også være greit å kontakte advokat hvis ting blir vanskelig.
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Ja, ring familievernkontoret og ta en samtale der, de vil nok hjelpe deg til å sortere tankene dine.
![]() |
|
|