Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Uvelkomment besøk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 19:19   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Uvelkomment besøk

Jeg satt her på kontoret og surfet litt før jeg skulle ut å hente Malin inn for kvelden. I det jeg reiser meg opp hører jeg labber med klør som spinner på parketten, og ser et grått, svært beist av en katt som piler ut! Jeg har ingen grå katt! Det er nok han som er pappaen til kattungene vi hadde i fjor, for jeg har sett ham rundt her så lenge vi har bodd her. Han har stukket nesa innenfor døra og sneket litt av maten til Duracell i blant, men har aldri vært OPPE før! Jeg mistenker at han er en utekatt, for han ser temmelig lurvete ut, men er ikke sikker siden han er ganske lubben av seg. (Jeg vet det er en hann, for det er nemlig han som var kjæresten til Duracell frem til hun ble sterilisert. Han satt utenfor vinduene og ulte etter henne. )

Finnes det noe "fake-hannkatt-piss" jeg kan spraye rundt om kring slik at han oppfatter vårt hus som annen manns territorie? Eller må jeg bare vente på at Stian blir stor nok til å markere selv?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.