|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Come what may...
|
![]() Lenge siden sist nåJeg har nå ikke vært helt borte da. Men ikke like aktiv som før heller.
![]() |
#2 |
Come what may...
|
![]() Sv: Lenge siden sist nåSkal bade og stelle barna også lage meg en Martini. Eller kanskje jeg skal ta meg en Martini også stelle og bade dem etterpå? Eller hva med å ta seg Martini både før og etter bading?
![]() |
#3 |
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Lenge siden sist nåGratulerer med ny jobb!! Det tar tid å venne seg til nye rutiner ja...Du får ha masse lykke til!! Håper å se deg her innimellom iallefall!!
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lenge siden sist nåGratulerer både med lappen og jobb. Kos deg med martinien.
![]() |
#5 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Lenge siden sist nåGratulerer med ny jobb og minibusslappen! (Det er da alltid nyttig?) Ikke vær redd, den første tida med ny jobb er alltid utmattende, det går seg til. Og en Martini hjelper.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lenge siden sist nåGratulerer så mye med ny jobb og minibusslappen.
![]() |
#8 |
Come what may...
|
![]() Sv: Lenge siden sist nåTakk takk søte dere.
![]() |
|
|