Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Haster. Vitaminveien i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-08, 08:35   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Haster. Vitaminveien i Oslo

Jeg skal til Vitaminveien i Oslo i dag. Jeg kommer nordfra og vet at jeg skal inn på Ring 3. Dette er på Storo/Grefsen. Like ved Storo Senter. Er det et skilt hvor det står Grefsen som jeg skal ta av til?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 08:37   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haster. Vitaminveien i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg skal til Vitaminveien i Oslo i dag. Jeg kommer nordfra og vet at jeg skal inn på Ring 3. Dette er på Storo/Grefsen. Like ved Storo Senter. Er det et skilt hvor det står Grefsen som jeg skal ta av til?

Jeg tror det står Storo på skiltene (Jeg tror Grefsen er en annen avkjøring, men er ikke helt sikker). Også ligger Vitaminvn litt nedenfor selve Storokrysset.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 08:38   #3
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det står Storo på skiltet fra Ring 3. Kjør ned forbi senteret (til venstre i Storokrysset og deretter til høyre i første rundkjøring) Vitaminveien har du til høyre i første rundkjøring etter senteret.

Gammel 26-08-08, 08:40   #4
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Når du kommer fra Sinsenkrysset mot Storo, tar du avkjøringen rett før Ringveien går under Storokrysset, og der står det vel i hvert fall Storo, tror jeg. Når du kommer opp til krysset, skal du til venstre. Kjør over lokket (over Ringveien) og ta til høyre i rundkjøringen. Da har du Storosenteret på høyre hånd og noen bilforetninger på venstre hånd. Vitaminveien er til venstre i neste rundkjøring (etter Storosenteret), så vidt jeg husker.

Gammel 26-08-08, 08:41   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Tusen takk jenter. Da håper jeg at jeg finner frem.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.