|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() En ulykke kommer sjelden aleneForrige uke måtte vi kjøpe ny vaskemaskin, og i går da jeg satt og så Paradise Hotel røyk tv'en med et smell
![]() |
#2 |
Opp og ned
|
![]() Sv: En ulykke kommer sjelden aleneDet kommer ann på hvor langt unna dere sitter og hvor stor stua er. Jeg har en mindre tv fordi vi sitter såpass nærme.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En ulykke kommer sjelden aleneJeg syns LG har fått veldig bra tver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: En ulykke kommer sjelden aleneVi har en Samsung full HD tv. sikkert 42". Den er super, både estetisk og bildemessig. Lyden er ikke super. Skikkelig plastic fantastic. Vi har koblet den til stereoen, så da har vi jo ikke det problemet da, men likevel.
![]() |
#5 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En ulykke kommer sjelden aleneVi har en 50" og jeg syns faktisk at den er akkurat passelig og vi sitter relativt nær tv`n. Nå er vi kanskje også over gjennomsnittet opptatt av film. Syns også at god lyd hører med til en god filmopplevelse. Når du først skal kjøpe ny tv, tror jeg ikke at jeg ville kjøpt mindre enn 42" i hvert fall. Har aldri hørt om folk som har kjøpt for stor tv og bytter til mindre, men jeg har hørt om mange som angrer på at de ikke la til de ekstra kronene og kjøpte en større tv.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: En ulykke kommer sjelden aleneUt fra programmet som var på, skjønner jeg godt at tv-en fant det for godt å ta kvelden. |
![]() |
![]() |
#8 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En ulykke kommer sjelden aleneVi har også 42", husker ikke merket.. men kunne ikke tenkt meg å ha mindre nei.
![]() |
#10 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En ulykke kommer sjelden aleneVi har forresten en 42" , men skulle vi kjøpt ny hadde vi gått for 32". |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En ulykke kommer sjelden aleneGå for Pioner eller Panasonic. Hvis du har høyt krav til bildekvalitet og ønsker å bruke noen kr på tv, velger du Pioner. Best ytelsesforhold sammenlignet med pris får du om du velger Panasonic.
![]() |
|
|