|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjott
|
![]() Kampen økologiske barnebondegårdEr det noen som har besøkt denne gården og vet litt om hvordan det fungerer? Fant den på nett nå, og tenkte jeg og snuppsi skal ta oss en tur. Koster det noe? Evt hvor mye. Er det å anbefale for en lørdagsutflukt?
![]() |
#2 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kampen økologiske barnebondegårdDet koster ingenting med mindre du skal ha vafler, saft eller kaffe. Med andre ord, ta med småpenger. Gården er ikke så veldig stor, og konseptet er høner som går fritt og sauer, gris, geiter, kaniner og hester som går bak gjerde og kan klappes der.
![]() |
![]() |
#4 |
Fjott
|
![]() Sv: Kampen økologiske barnebondegårdFor en fantastisk dag! Vi koste oss masse på kampen, før vi gikk en tur rundt sognsvann. Snuppsi koste seg som bare det(, og det gjorde jeg med)! Anbefales!
![]() |
#5 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kampen økologiske barnebondegårdDit kanskje vi tar en tur, takk for tips. (Selv om jeg må flire litt av det utrolig politisk korrekte navnet plassen har |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|