Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken pris skal jeg sette

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 11:29   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hvilken pris skal jeg sette

Jeg skal legge ut spisestua mi for salg på finn.no. Men, jeg aner virkelig ikke hvilken pris jeg skal sette.

Det er syrelakkert furu 100x150 cm + illeggsplate. 6 stoler. Det er pent brukt, men har en liten skrape i bordplaten, ellers ingen andre skader.

Det er 8 år gammelt og kostet opprinnelig 12.000,-

Noen som kan hjelpe meg med hvilken pris jeg skal ta?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 11:33   #2
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken pris skal jeg sette

Furu er vel ikke det hotteste akkurat nå,så jeg ville sagt 2000 kanskje..

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:31   #3
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Furu er vel ikke akkurat det som er mest populært fortiden nei. Det er en grunn til at jeg vil bli kvitt det.

Jeg satt å lurte på om jeg krevde for mye hvis jeg satt 1 000,-. Noen flere som har mening?

Målet mitt er ikke nødvendigvis å få så himla mye for det, det viktigste er å få solgt og få noen kroner for det.

Sist redigert av Libra : 03-09-08 kl 18:06.
Gammel 03-09-08, 12:31   #4
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Furu er vel ikke det hotteste akkurat nå

Du fkan jo eventuelt vente noen år, til furuhelvete erstattes med eikehelvete og blir furu plutselig er hått igjen. :spår:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:32   #5
Libra

Libra sin avatar

Standard

Du antyder at jeg kommer til å angre meg eller? (Har nemlig kjøpt eikebord. )

Gammel 03-09-08, 12:47   #6
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du krever ihvertfall ikke for mye viss du setter det til 1000 kr.
Prøv med det og se hvordan responsen blir.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:50   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Vi solgte vårt, noe lignende ditt og kjempedyrt i utgangspunktet, for 1500 kr...dessverre. (og dette var noen år siden)

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:56   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

hvor i landet bor stolene og bordet?
*svigermor er ute etter noe sånn der*

Gammel 03-09-08, 13:08   #9
Libra

Libra sin avatar

Standard

Både jeg og møblene bor i Trondheim.

Gammel 03-09-08, 13:13   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Både jeg og møblene bor i Trondheim.

Litt langt å kjøre å hente de.
Får leie meg en trailer å besøke ikea samtidig

Jeg synnes det boret og stolene var fine .

Gammel 03-09-08, 13:15   #11
Libra

Libra sin avatar

Standard

Ikeatur hadde vel ikke vært å forakte.

Gammel 03-09-08, 14:06   #12
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hva med å male det hvitt og trekke om stolene? Da når du en helt annen interessegruppe og får kanskje høyere pris. Spesielt om du har på grå lasur på toppen slik at det får et antikk preg.

Gammel 03-09-08, 14:45   #13
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, shabby chic-damer vil nok kaste seg over dette.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 14:49   #14
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Hva med å sette det inn til høystbydende over 1000,- og håpe at noen trenger det til hytta?
Jeg syns også det var fint nemlig, og kan ikke forstå annet enn at du får solgt det.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 15:16   #15
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hva med å male det hvitt og trekke om stolene? Da når du en helt annen interessegruppe og får kanskje høyere pris. Spesielt om du har på grå lasur på toppen slik at det får et antikk preg.

Det er nok en god ide, men jeg orker rett og slett ikke. Jeg har drevet å pusset opp en del møbler de siste ukene og har ennå flere igjen. Min første tanke var å sende det til Fretex, men så tok den økonomiske samvittigheten meg og jeg fant ut at jeg måtte forsøke å selge det. Jeg har ny spisestue på vei og har ikke plass til å lagre det særlig lenge.

Høystbydende over 1000 var lurt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.