Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når et firma skal komme mellom 11.00 og 17.00

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 11:22   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når et firma skal komme mellom 11.00 og 17.00

Og man er innesperret i en blokkleilighet og helst vil ut og gå tur, da er man i festlig humør da.

Skjønner ikke hvorfor jeg kan få et LITT mer eksakt tidspunkt. Gaah!

Gammel 03-09-08, 11:27   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når et firma skal komme mellom 11.00 og 17.00

Da ville jeg ringt og bedt dem avtale en mer konkret tid.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 11:28   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ring og be om mobilnr. til den personen som faktisk kommer, også hører du med den. Som oftest kan de ringe deg en halvtime før eller så. Selv IKEA har gjort det for meg. :BusyBitch:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 11:28   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har gjort det samme som Maximillia - evt. bedt om å få konkretisert om vi var på begynnelsen eller slutten av en evt. "runde". Alternativt har vi gitt sjåføren/håndverkeren/whatever mobilnummeret slik at de ringer oss ca. en halvtime før de er på plass slik at vi rekker å komme oss hjem.

Gammel 03-09-08, 11:28   #5
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes hvite løgner er fine til sitt bruk. Ring og si at du på posthuset i dag eller noe sånt, og derfor må vite omtrent når de kommer.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 11:37   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh? Mannen ringte dem og sa han måtte ha et litt mer nøyaktig tidspunkt, men de kunne desverre ikke hjelpe oss med det, de kom mellom 11.00 og 17.00, sånn var det bare (Lefdal). Sist de skulle komme (jeg måtte avbestille siden jeg skulle i et bryllup) sa de mellm 08.00 og 13.00. Festlig!

Jeg har vært uten vaskemaskin i TRE UKER i dag. Trenger jeg å si at jeg kommer til å kozemoze ihjel maskinen i kveld når den tar sin første vask? Dåne.

Gammel 03-09-08, 11:50   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

De kommer til å ringe deg 16:45 og si at de ikke rakk det i dag men tar det i morgen i stedet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:04   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Igjen, mobilnr. til sjåføren må de da kunne gi deg?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:14   #9
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Bake en kake mens du venter? Ta fine bilder og dele med oss etterpå?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:27   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh? Mannen ringte dem og sa han måtte ha et litt mer nøyaktig tidspunkt, men de kunne desverre ikke hjelpe oss med det, de kom mellom 11.00 og 17.00, sånn var det bare (Lefdal). Sist de skulle komme (jeg måtte avbestille siden jeg skulle i et bryllup) sa de mellm 08.00 og 13.00. Festlig!

Jeg har vært uten vaskemaskin i TRE UKER i dag. Trenger jeg å si at jeg kommer til å kozemoze ihjel maskinen i kveld når den tar sin første vask? Dåne.

Når vår vaskemaskin er "syk" og venter på reparatør så har jeg fått nummeret direkte til han som skal komme og gjøre jobben. Ringer på morgene og da får jeg greie på hvor på lista vi står og sånn ca. tidspunkt. Blir han fortere ferdig med lista si enn forventet så har han ringt meg på mobilen for å si at han er på vei. Da kan jeg i alle fall være ute å gå en tur i det minste.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:34   #11
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Igjen, mobilnr. til sjåføren må de da kunne gi deg?

Ikke nødvendigvis. Jeg har deltidsjobb på et sted hvor kunder ofte ber om nr til våre medarbeidere. Skjønner at de vil ha det, men får rett og slett ikke lov til å gi de ut på grunn av personvern.

Så uprofft. Tullete å gi et så unøyaktig tidspunkt! Reperatøren burde i allefall kunne gi deg et pip når h*n er på vei, slik at du kan stikke nesa utenfor døra i det minste. Håper h*n dukker opp tidlig så du får noe frihet i løpet av dagen.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:37   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det strider vel ikke mot personvernet å oppgi mobilnummeret (så lenge det er jobbmobil, så klart - jeg vil jo tro at alle sjåfører har en jobbmobil?).

Gammel 03-09-08, 12:47   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Bake en kake mens du venter? Ta fine bilder og dele med oss etterpå?

Jeg skal faktisk bake nå, cookies til mamma sin bursdag.

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Når vår vaskemaskin er "syk" og venter på reparatør så har jeg fått nummeret direkte til han som skal komme og gjøre jobben. Ringer på morgene og da får jeg greie på hvor på lista vi står og sånn ca. tidspunkt. Blir han fortere ferdig med lista si enn forventet så har han ringt meg på mobilen for å si at han er på vei. Da kan jeg i alle fall være ute å gå en tur i det minste.

Jeg misforstod visst mannen, han hadde fått beskjed om at han skulle bli oppringt ca. en halvtime før. Nå har mannen vært her og jeg er helt knust:

Elektronikken og noe annet piss har gått i stykker, så jeg må sannsynligvis vente i TO UKER TIL! FEM uker uten vaskemaskin, jeg orker ikke dette. :hulk: Jeg kjører ladning på ladning bort til mamma, men det er ikke så veldig gøy.

Helsikes elektronikk, det er så typisk! Jo mer avansert en maskin er, jo fortere blir den ødelagt. TYPISK! Ære være de gode gamle maskinene med av- og på-knapp!

Gammel 03-09-08, 12:48   #14
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

De kommer til å ringe deg 16:45 og si at de ikke rakk det i dag men tar det i morgen i stedet.

Underskriver....

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:51   #15
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det strider vel ikke mot personvernet å oppgi mobilnummeret (så lenge det er jobbmobil, så klart - jeg vil jo tro at alle sjåfører har en jobbmobil?).

Det er klart, men det er virkelig ikke alle som får jobbmobil. Dårlig, men desverre sant.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:56   #16
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Og man er innesperret i en blokkleilighet og helst vil ut og gå tur, da er man i festlig humør da.

Skjønner ikke hvorfor jeg kan få et LITT mer eksakt tidspunkt. Gaah!

Jeg vet hvordan du har det.
*har ventet på elektrikere i to uker*

Gammel 03-09-08, 12:59   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal faktisk bake nå, cookies til mamma sin bursdag.

Jeg misforstod visst mannen, han hadde fått beskjed om at han skulle bli oppringt ca. en halvtime før. Nå har mannen vært her og jeg er helt knust:

Elektronikken og noe annet piss har gått i stykker, så jeg må sannsynligvis vente i TO UKER TIL! FEM uker uten vaskemaskin, jeg orker ikke dette. :hulk: Jeg kjører ladning på ladning bort til mamma, men det er ikke så veldig gøy.

Helsikes elektronikk, det er så typisk! Jo mer avansert en maskin er, jo fortere blir den ødelagt. TYPISK! Ære være de gode gamle maskinene med av- og på-knapp!

Gammel 03-09-08, 13:39   #18
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Ånei, så kjipt!!!!
Enig med du i at det ikke alltid er like kult med elektronikk.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 13:51   #19
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jeg har nettopp fått en tørketrommel levert på døra, den skulle kommet i går.

Men hun ringte ganske tidlig i runden i går (som var mellom 17 og 20), og fortalte at butikken hadde satt opp så mange leveringer for henne at hun ikke kom til å rekke å komme før sent, så hun lurte på om hun kunne komme i dag istedet. Og jeg har fri i dag, så det passet meg like greit. HUn takket meg da, for at jeg hadde vært så grei, for det var ikke alle som var så lett å ha med å gjøre som meg, sa hun.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.