|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lykkelig
|
![]() Jeg trenger formuleringshjelpJeg sitter her og skal sende inn kravskjema for de lokale lønnsforhandlingene her i etaten (Oslo kommune). Etter en lengre samtale med min NITO leder, har jeg fått tips om hva jeg burde legge vekt på i skjemaet, men jeg sliter med hvordan jeg skal formulere meg mest mulig profesjonelt |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Jeg trenger formuleringshjelpHva er føringene for lønnsforhandlingene? I staten er det for eksempel en føring at "udanningsgrupper det er vanskelig å rekruttere og beholde skal prioriteres" sammen med likestillingsperspektiv. Du bør forsøke å knytte formuleringene dine opp til føringene. Det er alltid lurt å hive på noen tall, du finner sikkert arbeidsledighetstall for NITO medlemmer på nettsidene. Er det stor turnover i avdelingen er det greit å nevne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Jeg trenger formuleringshjelpMed mindre NITO er i sin helt egen verden (ikke utenkelig), så skal kravskjemaene til de som forhandler på vegne av deg. De blir ikke levert til arbeidsgiver.
![]() |
|
|