Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør deg glad I DAG!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-07, 14:12   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Hva gjør deg glad I DAG!?

Akkurat idag.
Hva gjør deg / har gjort deg glad??

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:13   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør det glad IDAG!??

Idag er jeg glad fordi:

- jeg fikk pakke fra HM i posten
- jeg har spist sjokolade
- og solen skinner!

(dessuten er det pizza og idol ikveld )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:16   #3
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min og Snupp har gjort meg glade i dag. Snupp fordi han var så blid når han våknet og dessuten ga meg en knusekos da jeg tok ham opp av senga. Mannen min fordi han er fantastisk som lager frokost og deilig kaffe til meg hver morgen.

Og så er jeg generelt ganske blid og fornøyd i dag. Kanskje fordi himmelen er knallblå og det er masse sol.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:20   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på en skikkelig jente-bytur med ei god venninne jeg ikke har sett på et par måneder. Vi koste oss ihjel, spiste lunsj ute og shoppet litt (jeg forelsket meg i Søstrene Grene!). Ble så godt humør av den byturen, og vi skravlet som aldri før.

Så er jeg også glad fordi jeg snart skal hente vesla og har en liten overraskelse på lur til henne, og fordi det er helg og flott vær ute.

Gammel 05-10-07, 14:22   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Noe så materialistisk som prøvekolleksjonssalg i klesbutikken. Og at dama i butikken sa at jeg var slank og at jeg smatt inn i str 38 for første gang.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:26   #6
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

I dag er jeg glad for;

Tja, hva skal jeg si? ALT egentlig.

Jeg har friske, herlige unger, en omtenksom og real mann. Jeg har gode venner jeg kan snakke med alt om, og jeg har absolutt alt jeg trenger og vil ha av materielle ting (om man ser bort fra at jeg gjerne skulle hatt ny sofa pronto). Og jeg er så heldig at jeg har begynt å jobbe med akkurat det jeg har drømt om.

På toppen av det hele har mannen fått sin drømmejobb, og vi har det riktig så bra i disse dager. :fornøyd:

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:27   #7
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

At jeg virkelig greier å kose meg hjemme sammen med T.
Strålende sol og trivelige familiebarnehagdamer på leikeplassen rett her ute.
At T sovnet i vogna si, sånn at vi får god opplading begge to.
At jeg skal til mormor og spise deilig middag når T våkner.

Drømmeferiedag!!

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:33   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

• At det er fint og deilig vær
  • At det er fredag - endelig!
  • At vi har en god stemning på jobb til tross for et $@£££$ mas ...

Gammel 05-10-07, 14:34   #9
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg er mamma til verdens beste 1.klassing.

At Lillebror viser med hele seg at han synes det er SÅ gøy å komme i barnehagen.

Et hyggelig og impulsivt kaffebesøk hos en venninne når jeg skulle levere henne noe arvetøy etter Storesøster i morges.

At sambo har reist tidlig fra kontoret for hente barna.

Gammel 05-10-07, 14:46   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

At jeg skal spise is i kveld

At tannlegene diskuterte meg i lunsjen og fant en Fantastisk Løsning for den ene tanna mi.

At jeg er gravid.

At jeg snart skal hente ztjerna (som forhåpentligvis har sovet) i barnehagen.

At det er helg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:49   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Om under et kvarter kommer mannen hjem fra jobb og blir overrasket over at jeg har fått til å pakke alt inn i bilen selv, også kan vi bare koste avgårde på hytetur uten forsinkelser.

Og jeg blir glad av å pakke ned ullstillongs og raggsokker og sånne deilige hytteturting.

Og jeg elsker fjellet om høsten.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:49   #12
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sola skinner
Ryggen er nesten bra
Og svigermor har invitert på middag siden jeg er uten kjøkken

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:52   #13
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bursdag i dag : plystre: , og derfor fått noen veldig hyggelige meldinger.

Det er helg og jeg har helt fri :tjoho:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 14:56   #14
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

- sola skinner
- har akkurat eti nybakt brød
- flørter med mannen på sms (han er på jakt til søndag)
- eg og dei to største skal lage pizza og sjå Idol i dag, dei gledar seg VELDIG.

Gammel 05-10-07, 14:57   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg har bursdag i dag : plystre: , og derfor fått noen veldig hyggelige meldinger.

Det er helg og jeg har helt fri :tjoho:

Gratulerer!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 15:03   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen, Obelix!

Jeg er glad fordi jeg kom meg på trening før jobb idag, fordi det er fint vær, fordi jeg har en fin familie, det er helg, og vi har nettopp fått ny bil...

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 15:08   #17
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

- Mannen min la for første gang på mange år en lapp på kjøkkenbenken der han proklamerte at han elsker meg

- Andungen ønsker seg pannekaker til middag, så jeg gleder meg til å gi ham det

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 15:11   #18
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I dag ble jeg glad over å se hvor glad LilleVenn ble når pappaen ga henne et hefte til barnehagen med masse bilder i (bilder av henne, familie, venner osv).

Jeg ble også glad for at jeg fikk til å trene i formiddag

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 15:13   #19
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!??

Akkurat nå er jeg i veldig godt humør etter temmelig lang fredagskaffe med svært hyggelige kolleger. Og så er det bare tjue minutter til jeg skal gå for helga.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 15:13   #20
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!??

FREDDA

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.