|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Stangselleri, kan det fryses?Jeg bruker stangselleri i lasagne. Meeeen det er jo bare et par stenger.. Hva kan jeg gjøre med resten av bunten? Kan jeg fryse det til neste gang lasagne er på menyen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: stangselleri, kan det fryses?Har du prövd dem som tilbehör til ost? Det med frysingen aner jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: stangselleri, kan det fryses?Jeg tror ikke jeg ville fryst ned stangselleri, men det er mulig det går. Stangselleri er knallgodt sammen med andre grønnsaker og dipp. Passer veldig godt sammen med ost og kjeks også, da kanskje helst sammen med litt skarpe oster. Syns det er godt å spise de som de er også jeg.
![]() |
#4 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: stangselleri, kan det fryses?Her er treff paa oppskrifter med stangselleri: http://www.matoppskrift.no/sider/sok..._5=&fritekst_6= |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tankefull
|
![]() Sv: stangselleri, kan det fryses?Jeg lager store posjoner pastesaus med stangselleri, gulrot, herm. tomat, tomatpurre, krydder.
![]() |
#6 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stangselleri, kan det fryses?Takk for tips og råd. Da skipper jeg frysinga.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|