Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fine fritthengende blomsterpotter?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-08, 13:02   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Fine fritthengende blomsterpotter?

Finnes det noen fritthengende (fks fra gardinstangen) blomsterpotter som er ok å se på? Jeg klarer bare å komme på slike i makrame eller messing og de er uaktuelle.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 14:32   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine fritthengende blomsterpotter?

Sorry, bare inne for å fjase.

Jeg leste frittgående blomsterpotter, og tenkte at Zol er litt av en øko-gærning.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 14:34   #3
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg har en i keramikk som jeg har hengt i en silketråd... Den er kjøpt på OBS en gang i tiden tror jeg.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 14:56   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Keramikk er heller ikke tingen tror jeg.

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jeg leste frittgående blomsterpotter, og tenkte at Zol er litt av en øko-gærning.

(Er jeg? )

Gammel 19-09-08, 15:26   #5
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Aldri sett noen fine jeg.
Tror ikke jeg har sett slike siden jeg var liten.
Er de på vei inn igjen nå?

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 15:49   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har noen helt enkle, sorte som henger i sort kjetting. Ikke kjempepene, men ikke harry eller schtøgge heller.

Gammel 19-09-08, 16:13   #7
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi har noen helt enkle, sorte som henger i sort kjetting. Ikke kjempepene, men ikke harry eller schtøgge heller.

Jeg har en kremhvit potte som henger i sånn stålkjetting eller hva jeg skal kalle det.

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 16:29   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Tviler på at de er på vei in nei. Jeg er ikke egentlig så opptatt av sånt. Ville bare ha en nøytral om det finnes. Hvilket materiale er dine av Bauche? Kjøpt hvor?

Gammel 19-09-08, 17:20   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Tviler på at de er på vei in nei. Jeg er ikke egentlig så opptatt av sånt. Ville bare ha en nøytral om det finnes. Hvilket materiale er dine av Bauche? Kjøpt hvor?

glass/krus? Kjøpt på obs for den nette sum av 39,50,-

Gammel 19-09-08, 22:31   #10
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg så noen helt nøytrale og fine på Plantasjen ... i fjor. Vet derfor ikke om de har noe lignende inne nå. Verdt å prøve.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 22:46   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg knytter selvsagt makramé av økologisk hamphyssing. (Det er helt sant, ikke en til øko-vits) Det er verken stilig eller trendy, dessverre.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 22:50   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Jeg knytter selvsagt makramé av økologisk hamphyssing. (Det er helt sant, ikke en til øko-vits) Det er verken stilig eller trendy, dessverre.

Bilder? Jeg har en av makrame jeg laget på ungdomsskolen en gang. Den har rysjer og frynser og er i det hele tatt ikke lekker. Hvit er den også. Den skal ikke opp her .

Gammel 20-09-08, 08:07   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg likte makramé på skolen jeg - ikke resultatet altså, men å lage det.
Den jeg lagde på ungdomskolen høres ut som Zols omtrent - og den henger fortsatt i kjøkkenvinduet hjemme til mamma.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.