|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
![]() Mummi eller LabanSiden det er høstferie til uken setter kinoen her opp ekstra barneforestillinger på dagtid neste uke. Tenkte å ta med meg 3,5-åringen på kino for første gang.
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mummi eller LabanMUMMI så klart. Den vil jeg på ihvertfall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Mummi eller LabanMin treåring liker både Laban og Mummi men labanfilmen klarte han å følge fra A til Å, og snakket lenge om etterpå. Mummifilmen falt han av halvveis. Jeg foretrekker også Mummi, men jeg går først og fremst på barnefilmer for hans del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Mummi eller LabanSnuppa (3,5 år) likte Laban best. Vi foreldrene heiet nok på mummi.
![]() |
![]() |
#6 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mummi eller LabanSnuppa, som er jevngammel med din jente, kinodebuterte med Laban for et par måneder siden. Jeg har ikke sett Mummi-filmen, men for henne var Laban perfekt. Som Tjorven75 sier er det flere episoder sammen, og det passet henne perfekt. I og med at det var første gang vi var på kino var hun veldig opptatt av omgivelsene og dropsesken hun hadde fått.
![]() |
#7 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Mummi eller LabanVi var på Laban med storesøster, som blir 4 i desember, stor suksess. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|