|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Er dere ofte bekymret?Er det kun meg eller har morstilværelsen gjort dere til vandrende bekymringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere ofte bekymret?Foeler at dette er helt normalt ja. Og bekymringene blir bare stoerre etter hvert som barna vokser. Min store bekymring naa om dagene er at lillejenta mi
![]() |
#3 |
Pauset
|
![]() Sv: Er dere ofte bekymret?Det er helt normalt ja. Det forandrer seg med tiden, men bekymringer vil man ha uansett. Tenk bare første skoledag. Flytte hjemmefra....... da er alt utenfor kontroll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er dere ofte bekymret?Joda, det er helt normalt å bekymre seg. Husker da vi fikk førstemann, da var det å være borte fra henne 1 time helt forferdelig. Nå venter vi fjerdemann og nå er barnefri og kvalitetstid et fremmedord, men utrolig deilig når man en veeeeldig sjelden gang får oppleve det. Men en ting forandrer seg ikke og det er å gå fra barnet sitt når det gråter i bhg. |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere ofte bekymret?Uff, det skal ikke være greit. Men en tilværelse uten bekymringer er jo heller ikke sunt så man skal vell ikke være foruten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Er dere ofte bekymret?
Bekymringer viser at man skjønner at man er sårbar. Det å elske et annet menneske gjør en sårbar på mange måter. Særlig et barn som er så avhengig av deg, men jeg tenker han storkoser seg med barnevaktene når du er borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() ![]() |
Ja et år har allerede gått. SYKT! Ja jeg vet han har det toppers, og at å reise bort en stund ikke gjør noe. Har kansje godt av å komme meg bort litt, bare aner en liten frykt av at noen av vennene mine har lyst å leke kirsten giftekniv med meg der borte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
Hi hi hi......... Hils Kirsten da |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere ofte bekymret?Ein får utrulig mange gleder ved å få barn, men ein skaper seg jammen mange bekyringar også... Det er vel rett og slett slik at ein risikerer at noko skal skje med dei ein er aller mest glad i, men ein kan jo ikkje la vere å vere glad i nokon av den grunn, og borna våre, ja dei er vel dei vi både elskar høgast og er mest redd for at det skal skje noko med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere ofte bekymret?[quote=Jessica;113574]Bekymringer viser at man skjønner at man er sårbar. /quote] |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere ofte bekymret?Jeg bekymrer meg flere ganger daglig for barna ja. Men man kan jo ikke være der hos de hele tiden heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|