|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kald på føttene
|
![]() Må damer like klesshopping?Hva er greia med at damer ikke har lov til å ikke være interessert i klesshopping? Jeg synes nemlig ikke at det er særlig stas å gå i klesbutikker. Jeg har ingen kroppskomplekser eller noe sånt, så det har ikke noe med det å gjøre. Jeg synes jo ikke sjøl at jeg ser ut som et takras, men hvis jeg kan unngå klesshopping så gjør jeg det. Er dette så forskrekkelig underlig, eller er det flere av oss? Jeg har bare fått litt i overkant mye stikk angående dette de siste dagene ...
![]() |
#2 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg er ikke spesielt glad i klesshopping. Faktisk blir jeg svett bare jeg ser et prøverom, så dersom de utvalgte plaggene ikke passer, orker jeg sjeldent å prøve en annen størrelse. Da er det rake veien ut av butikken.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg er som deg. Jeg liker å ha fine klær, men jeg liker ikke å shoppe. At jeg ikke liker å shoppe kan definitivt ha en sammenheng med at kroppen min ikke er så liten som jeg ønsker og at det er ganske vanskelig å finne fine klær. Men selv i de korte periodene kroppen min har vært helt ålreit, så har ikke shopping vært særlig spennende.
![]() |
![]() |
#4 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg liker ikke å shoppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg elsker å shoppe klær nå som jeg endelig er slank, men tidligere hatet jeg det, naturlig nok. Men jeg skjønner veldig godt at ikke alle gjør det, og synes det er rart at man skal få pes for det? Hæ?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg hater- jeg gjenntar hater å shoppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Alle damer må like klesshopping. Det står i reglene.
![]() |
#12 |
This is normal!
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?
Enda en mann melder seg.
![]() |
![]() |
#14 |
Etylbarbital
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg liker heller ikke klesshopping, men jeg har ambisjoner om å lære og like det. Jeg liker å shoppe ellers, så jeg tror jeg ville elsket klesshopping hvis jeg hadde fått med meg Noen Med Peiling. Det skorter nemlig på peiling og klesantenner for mitt vedkommende.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Nei, jeg kan ikke fordra det. Det bunner sikkert i at jeg på forhånd har bestemt meg for hva jeg trenger, og da finner jeg selvsagt ikke noe som er i nærheten engang. |
![]() |
![]() |
#16 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Er sjeleglad for at det står i Reglene at menn ikke skal like klesshopping.
![]() |
![]() |
#17 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Eg likar ikkje klesshopping i butikkar. Eg hatar å prøve kle, eg finn sjelden noko som passar, og burde slett ikje få lov til å handle kle til meg sjølv utan følge av folk med peiling på kva eg kler eller ikkje kler. Eg er djupt takknemleg for nettbutikkar. Der kan eg iallfall sitje heime og kose meg samtidig som eg handlar. (Ikkje alltid at kjøpa er meir vellukka enn i butikken, men eg har i det minste sluppe unna hodepine og det som verre er undervegs i handelen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Absolutt ikke. Jeg handler stort sett bare på en butikk. Synes det er utrolig kjedelig å gå rundt bare for å kikke. Etter en firmatur til København er jeg skremt over handlementaliteten til enkelte. Enkelte brukte alle dagene til shopping, og ingenting annet. De kjøpte til og med ting som de ikke visste om de kom til å bruke. Det var jo så rimelig, og kjekt å ha. Herregud! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg tar et raid et par ganger i året fordi jeg trenger klær, men jeg morer meg ikke nei. Har heller ikke lest den regelen som sier at damer må like shopping.
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Må damer like klesshopping?Jeg liker ikke å shoppe. Jeg går utrolig fort lei, og dessuten har jeg alltid mer eller mindre dårlig råd, så det jeg ev. ønsker å kjøpe, har jeg sjelden råd til.
![]() |
|
|