Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kjøp av Tupperwareprodukter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-08, 10:00   #1
solskinn
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
solskinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøp av Tupperwareprodukter

Noen som vet om noen steder man kan kjøpe Tuppervareprodukter så jeg kan unngå et tuppervareparty?

solskinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 10:27   #2
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøp av tuppervareprodukter

Jeg ser de stadig vekk har stand på kjøpesentre, jeg har sett det både på Brynsenteret og Sandvika storsenter.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 11:11   #3
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøp av Tupperwareprodukter

Nå spørs det hvor i Norge du bor, men jeg kan bekrefte at i Oslo så finner du stand på Bryn og Sandvika. Jeg er en del på andre sentre, og har ikke sett Tupperware på disse.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 11:11   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ebay.

Gammel 03-10-08, 13:03   #5
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Strømmen storsenter og Stovner senter.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-08, 13:53   #6
solskinn
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2007
solskinn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nå ble jeg fra Oslo...

Jeg har sett stands på Bryn senteret og Sandvika storsenter. Får ta meg en tur rundt på lørdag. Takk for svar

Sist redigert av solskinn : 03-10-08 kl 14:04.
solskinn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.