Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er fredagskveld ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 18:57   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Det er fredagskveld ...

... snuppelure sovnet mens mamman sang "Vem kan segla" - etter under 10 minutter i senga. Og når jeg kommer ned i stua igjen har mannen sovnet på sofaen. Idyll. Helt stille i huset. Deilig.
Snart skal mannen få valget mellom støvsuging eller henge opp klær - men først skal jeg nyte denne herlige stillheten mens dem sover.
Etterpå skal det inntas litt sjokolade og potetgull foran Gullrekka - det er helg!

Hva skal dere i kveld?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:00   #2
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er fredagskveld...

Ok. Her er minsten sovnet. 3 åringen skal snart i seng. Men kan ta sin tid aner jeg.
Deretter skal jeg se litt tv og vaske klær. Når mannen kommer hjem i 21 tiden så skal vi dele en billig Cava og kline litt i sofaen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:08   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Holder på å få tre unger i seng no. Deretter er planen min berre å slappe av. Kanskje fortsette litt på bursdags/julepresangen til morfar. Kanskje pusle litt ( eg har kjøpt meg puslematte )
Beat for beat eller skal vi danse ? Litt sjokolade, chips og brus.

Joda kan bli ein grei kveld dette.

Gammel 26-09-08, 19:09   #4
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så rolig og idyllisk det høre ut hos deg.

Her er alle våkne og full av liv. Akkurat nå deiser det en naken ett-åring i stua, med lua på snei, jeg har en syv-åring som løper foran og en fire-åring som prøver å fange henne. Egentlig skal de bade, men ingen av oss har lyst til å bryte inn i leken. Den eldste gleder seg villt og hemningsløst til "skal vi danse" i kveld, så her blir det ikke voksentid før nærmere 22.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:10   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres deilig ut.

Her er det også barnestille, endelig. Peder har vært litt vrien å legge ikveld, men nå er det visst stille. Hannah er som vanlig grei.

Her er planen bare tv og litt snop. Rolig. Kanskje litt lesing i Det Nye som kom i posten igår Burde jo ha lest/skrevet på eksamen...

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:14   #6
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Litt koselig å lese om hvordan det er i de tusen hjem akkurat nå. Takk for tråden Musemus!

Her er 3 åringen i seng nu og hører på Hakkebakkeskogen på CD, mulig hun sovner tidlig i dag. Hadde vært deilig.

@Kanne: for en herlig gjeng! Heldig du som har 3.

Gammel 26-09-08, 19:17   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Litt koselig å lese om hvordan det er i de tusen hjem akkurat nå. Takk for tråden Musemus!

Her er 3 åringen i seng nu og hører på Hakkebakkeskogen på CD, mulig hun sovner tidlig i dag. Hadde vært deilig.

@Kanne: for en herlig gjeng! Heldig du som har 3.

Hannah hører på Ludde.

Gammel 26-09-08, 19:17   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

her er sambo på besøk hos kompis, jeg skal se skal vi danse sammen med jentene her, og så er det leggetid mens det er nyhter, deretter tømmes siste rest av hvitvinsflasken som jeg åpnet til greys tirsdag

Gammel 26-09-08, 19:17   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knerten har akkurat lagt seg. Mannen min klimprer på gitaren, og vi har snop i skålen. Jeg skal møte to venninner senere, for i Oslo er det kulturnatt i natt. Vi skal på spøkelsesvandring på folkemuseet på Bygdøy. Det kan jo bli interessant!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:18   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjenner jeg enda synes det er greit med barn som legger seg kl 19.

Gammel 26-09-08, 19:20   #11
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Der var ei tulle sovna i armane mine. Høyrer dei to andre ikkje er heilt enig oppe enno.

Gammel 26-09-08, 19:22   #12
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her har mannen og minsten reist til svigers og skal være der i helgen. Mellomste er på vei hjem fra bursdagsselskap. Når han kommer skal jeg levere eldste for hun skal på overnatting hos en venninne. Så skal jeg og mellomste kose oss med litt popcorn og se enten Beat for beat eller Skal vi danse. Når han er i seng skal jeg nyte freden og roen.

Gammel 26-09-08, 19:22   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Her er mini i pysjen, og jeg sitter i sofaen nydusjet og fornoyd etter en hard treningsokt!
Nå gjenstår bare legging for jeg skal sette på den ny-nedlastede sesongpremieren av Greys Anatomy.
Mannen er som vanlig ute på reise, men kommer hjem i natt en gang. Aaaaah, deilig med helg!

Gammel 26-09-08, 19:23   #14
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Mathias ligger å snakker i sengen nå. Det går vel snart over til gråt, slik at jeg må gå opp til ham, for så å sitte på naborommet til han sovner.

Mannen er på guttekveld, og jeg sitter her alene. I grunnen litt herlig. Tenkte å digiscrappe noen sider på 1-2 årsalbumet til Mathias, og ellers se litt tv og slappe av. Og være litt her selvsagt.

Gammel 26-09-08, 19:24   #15
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Poden sitter på fanget mitt og ser en snutt på youtube, etterpå skal vi gå på badet for litt hurtigstelling. Etterpå venter nachos (vel, først må jeg vel lage det) og tv-avslapping sammen med mannen min. Deilig!

Gammel 26-09-08, 19:28   #16
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Femåringen sitter inntil meg, spiser kiwi og titter på Villdyr. Mannen halvsover i sofaen ved siden av oss. 8-åringen sitter på kontoret og koser seg på PC'en der. Straks blir det Skal vi danse her. 8-åringen følger intenst med, og 5-åringen syns det er morsomt med alle de fine kjolene og sånt (og, ja, han er gutt ) så han får se litt ihvertfall. Voksenkveld blir det nok ikke før klokka 22, men litt rødvin og sjokolade skal vi vel få til likevel.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 19:30   #17
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Gubben jobber fortsatt og jeg må få puttet klesvasken i tørketrommelen og få lagt lillebror etterhvert. De har en litt rolig kveld og får se litt ekstra tv i dag for storebror ramlet ned fra et lekestativ på SFO og falt rett på ryggen. Men ryggen er nok fin for i stad satt han krombøyd og bygde lego... puh.
Skal vel se litt på "Skal vi danse" innimellom.

Gammel 26-09-08, 19:35   #18
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Lille sover, og mannen er i Kuala Lumpur. Han har vært der hele uka, men kommer heldigvis hjem i morgen. Da tror jeg jammen det blir litt vin og klining på oss også!

Dessuten er det beinkaldt her. De skrur ikke på varmen før det har vært 3 dager på rad med en gjennomsnittstemperatur på under 8 grader (ute), og det har det vel AKKURAT ikke vært, tror jeg. Så nå er det bare noen få grader varmere inne enn ute. Ute er det 10 grader... :brrr:

Gammel 26-09-08, 19:45   #19
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Gufs. Jeg fryser litt sammen med deg Salt!

Gammel 26-09-08, 19:49   #20
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

her fyrer vi i peisen...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.