|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Det er fredagskveld ...... snuppelure sovnet mens mamman sang "Vem kan segla" - etter under 10 minutter i senga. Og når jeg kommer ned i stua igjen har mannen sovnet på sofaen. Idyll. Helt stille i huset. Deilig.
![]() |
#2 |
godt brukt
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Ok. Her er minsten sovnet. 3 åringen skal snart i seng. Men kan ta sin tid aner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Holder på å få tre unger i seng no. Deretter er planen min berre å slappe av. Kanskje fortsette litt på bursdags/julepresangen til morfar. Kanskje pusle litt ( eg har kjøpt meg puslematte
![]() |
#4 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Så rolig og idyllisk det høre ut hos deg.
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Høres deilig ut.
![]() |
#6 |
godt brukt
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Litt koselig å lese om hvordan det er i de tusen hjem akkurat nå. Takk for tråden Musemus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...her er sambo på besøk hos kompis, jeg skal se skal vi danse sammen med jentene her, og så er det leggetid mens det er nyhter, deretter tømmes siste rest av hvitvinsflasken som jeg åpnet til greys tirsdag
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Knerten har akkurat lagt seg. Mannen min klimprer på gitaren, og vi har snop i skålen. Jeg skal møte to venninner senere, for i Oslo er det kulturnatt i natt. Vi skal på spøkelsesvandring på folkemuseet på Bygdøy.
![]() |
#12 |
Javel
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Her har mannen og minsten reist til svigers og skal være der i helgen. Mellomste er på vei hjem fra bursdagsselskap. Når han kommer skal jeg levere eldste for hun skal på overnatting hos en venninne. Så skal jeg og mellomste kose oss med litt popcorn og se enten Beat for beat eller Skal vi danse. Når han er i seng skal jeg nyte freden og roen.
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Her er mini i pysjen, og jeg sitter i sofaen nydusjet og fornoyd etter en hard treningsokt!
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er fredagskveld...Mathias ligger å snakker i sengen nå. Det går vel snart over til gråt, slik at jeg må gå opp til ham, for så å sitte på naborommet til han sovner.
![]() |
![]() |
#15 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Poden sitter på fanget mitt og ser en snutt på youtube, etterpå skal vi gå på badet for litt hurtigstelling. Etterpå venter nachos (vel, først må jeg vel lage det) og tv-avslapping sammen med mannen min. Deilig!
![]() |
#16 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Femåringen sitter inntil meg, spiser kiwi og titter på Villdyr. Mannen halvsover i sofaen ved siden av oss. 8-åringen sitter på kontoret og koser seg på PC'en der. Straks blir det Skal vi danse her. 8-åringen følger intenst med, og 5-åringen syns det er morsomt med alle de fine kjolene og sånt (og, ja, han er gutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det er fredagskveld...Gubben jobber fortsatt og jeg må få puttet klesvasken i tørketrommelen og få lagt lillebror etterhvert. De har en litt rolig kveld og får se litt ekstra tv i dag for storebror ramlet ned fra et lekestativ på SFO og falt rett på ryggen. Men ryggen er nok fin for i stad satt han krombøyd og bygde lego... puh.
![]() |
#18 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Det er fredagskveld...Lille sover, og mannen er i Kuala Lumpur. Han har vært der hele uka, men kommer heldigvis hjem i morgen. Da tror jeg jammen det blir litt vin og klining på oss også!
![]() |
|
|