|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede menneskerUtrolig hva folk kan ha fobier mot. Men er alle disse reelle?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede menneskerDe er nok i høyeste grad reelle. Så lenge en person opplever reell angst i forhold til noe av det overnevnte så er det reellt. Det er det som er så fascinerende og skremmende med fobier. Det har lite med fornuft å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede menneskerBle litt fascinert av at nesten halvparten av fobiene begynte på bokstaven A.
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008) Sist redigert av Fru Snurp : 04-10-08 kl 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede menneskerHer har du resten av alfabetet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede menneskerDen eneste virkelige fobien jeg kan komme på at jeg har er ofidiofobi. Denne fobien har flere ganger vært begrensende for meg og det irriterer meg grenseløst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede mennesker
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Det var pga. denne jeg begynte å lure ...
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede mennesker* Phronemofobi – Angst for å tenke
![]() |
![]() |
#12 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede menneskerDet er mange ting jeg synes er småekle/småskumle, men jeg ville vel ikke kalt dem fobier av den grunn.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede menneskerJeg tror alle har en eller annen frykt for et eller annet, men det skal hemme livsutfoldelsen din en del før du kan kalle det en fobi mener nå jeg. |
![]() |
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Nettopp. Nå finnes det jo faktisk folk som er så redde for feks. sopp eller sytråd at de verken kan handla frukt og grønt eller ta i et plagg der det henger en tråd ut. Men fobi er jo ikke det samme som normal frykt.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede menneskerJøss, ei jente som er så redd for sylteagurker at hun sitter og rister i skrekk. Jeg vet ikke om dette er iscenesatt eller ei: (Kilde: youtube.com) Ja, og bomull: (Kilde: youtube.com) Og ferskner: (Kilde: youtube.com) Jeg skal ikke kommentere programmet (typisk amerikansk ![]()
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 05-10-08 kl 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede menneskerAgorafobi – Angst for åpne plasser eller å være på folksomme offentlige steder
![]() |
#19 |
Come what may...
|
![]() Sv: Fobi mot sytråd, fargen gul og mørkhudede menneskerJeg tror 2 ting, at dem har angst for noe helt annet, dem som har blandt annet angst for sylteagurk, dem har rett og slett "fortrengt" på hva dem virkelig har angst for.
![]() |
|
|